Deli

Izumljanje vedno novih vsebin o vaši blagovni znamki, ki bi jih delili s svojimi oboževalci, sledilci ..., je lahko včasih že pravi izziv. Če se tudi vam kdaj zgodi,...

Izumljanje vedno novih vsebin o vaši blagovni znamki, ki bi jih delili s svojimi oboževalci, sledilci …, je lahko včasih že pravi izziv. Če se tudi vam kdaj zgodi, da vam primanjkuje vsebinskih idej, potem, na primer, izvedite raziskavo med svojimi oboževalci (postavite jim kakšno vprašanje), delite z njimi zanimive stvari, ki se dogajajo v vašem podjetju, ali pa preprosto objavite kakšno novico, ki so jo o vas zapisali mediji.

Morda se sliši kar preveč preprosto in samoumevno, a tudi besedna zveza “sperite in ponovite” je taka, pa jo še vedno pišejo na embalaže za šampone, pravi avtor članka. Tudi to je način, s katerim lahko pridobite svoje uporabnike, da bodo delili vaša sporočila naprej.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv