Deli

Izumljanje vedno novih vsebin o vaši blagovni znamki, ki bi jih delili s svojimi oboževalci, sledilci ..., je lahko včasih že pravi izziv. Če se tudi vam kdaj zgodi,...

Izumljanje vedno novih vsebin o vaši blagovni znamki, ki bi jih delili s svojimi oboževalci, sledilci …, je lahko včasih že pravi izziv. Če se tudi vam kdaj zgodi, da vam primanjkuje vsebinskih idej, potem, na primer, izvedite raziskavo med svojimi oboževalci (postavite jim kakšno vprašanje), delite z njimi zanimive stvari, ki se dogajajo v vašem podjetju, ali pa preprosto objavite kakšno novico, ki so jo o vas zapisali mediji.

Morda se sliši kar preveč preprosto in samoumevno, a tudi besedna zveza “sperite in ponovite” je taka, pa jo še vedno pišejo na embalaže za šampone, pravi avtor članka. Tudi to je način, s katerim lahko pridobite svoje uporabnike, da bodo delili vaša sporočila naprej.

Deli

Arhiv