Osem vrst oboževalcev vaše FB strani

Večina tržnikov govori o svojih FB oboževalcih kot o zastopnikih njihovih blagovnih znamk. To naj bi pomenilo, da vsak FB oboževalec vsem govori, kako super je neka znamka in…

Preberi več

Letošnji Super Bowl je bil najbolj “družabni” televizijski dogodek do sedaj

Poročilo podjetja Trendrr je pokazalo, da je med televizijskimi dogodki finale Super Bowla prejšnji konec tedna generiralo največ spletne vključenosti. Skupaj je bilo tako ustvarjenih za 47,67 milijona interakcij…

Preberi več

9 zastarelih marketinških strategij, ki jih morate opustiti

Tudi v letu 2012 se je nabralo kar nekaj zastarelih marketinških strategij, ki jih, če se jih še poslužujete, čim prej opustite. Med drugim, si lahko preberete na spodnji…

Preberi več

Česa nikar ne počnite s svojo digitalno prisotnostjo v letu 2013

Če potrebujete pomoč pri upravljanju z digitalnim marketingom, potem si preberite članek na spodnji povezavi. V njem boste našli 10 nasvetov, kaj početi na internetu, in česa ne. Med…

Preberi več

Vse več potrošnikov naroča hrano prek pametnega telefona ali tablice

Raziskava, ki sta jo izvedla IAB in podjetje Viggl, kaže, kako pomembno orodje v vsakdanjem življenju potrošnikov predstavlja mobilni internet. Tudi pri še tako preprostih nalogah, kot …

Preberi več

Spletno video oglaševanje postaja vse pomembnejše

Številni trendi v digitalnem svetu omogočajo hitro rast in pomembnost spletnega video oglaševanja. Množijo se platforme za gledanje video vsebin, spreminjajo se navade internetnih uporabnikov pri spremljanju vsebin ……

Preberi več

Internet pomemben tudi za Super Bowl TV-oglase

Cena 30-sekundnega TV-oglasa v času Super Bowla stane vrtoglavih 3,75 milijona dolarjev. Oglaševalci pa v to ceno danes štejejo tudi vse oglede, ki jih dobijo prek interneta. Oglaševalske akcije…

Preberi več

Oglaševalci bodo v 2013 več vlagali tudi v družabna omrežja

Družabna omrežja so dolgo veljala za medije, za katere se ne plačuje, ampak si jih oglaševalci “prislužiji” oziroma so v njihovi “lasti”. Nova raziskava podjetij Nielsen in Vizu pa…

Preberi več

Luksuzne blagovne znamke bodo več vlagale v digitalni marketing

Današnji kupec luksuznih blagovnih znamk ima visoka pričakovanja glede mobilnih vsebin, poleg tega je nagnjen k zapravljanju prek interneta. Zato tudi podjetja z luksuznimi blagovnimi znamkami povečujejo svoje zanimanje…

Preberi več

10 najpomembnejših medijskih trendov v letu 2013

Marketing Magazin piše o 10 trendih na digitalnem in medijskem področju, ki naj bi letos imeli največji vpliv, predstavila pa jih je raziskovalna hiša Millward Brown. Tole so: Facebook…

Preberi več

Arhiv