NOVICE IZ SVETA
Razmerje med kliki in prikazi oglasov na tabličnih računalnikih je za 250 odstotkov boljše kot na pametnih telefonih za oglaševalske akcije, katerih cilj je znamčenje, je pokazala raziskava podjetja…
Približno milijarda in pol internetnih uporabnikov bo do leta 2016 pogledala vsaj eno video vsebino, pravi nedavna raziskava podjetja Ooyala. Samo v zadnjem četrtletju 2012 je gledanje spletnih video…
»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…
Izumljanje vedno novih vsebin o vaši blagovni znamki, ki bi jih delili s svojimi oboževalci, sledilci …, je lahko včasih že pravi izziv. Če se tudi vam kdaj zgodi,…
Pri Nielsenu so po naročilu IAB-ja izvedli raziskavo, ki je pokazala, da bodo oglaševalci največ iz svojih oglaševalskih akcij potegnili, če bodo 15 % sredstev, ki jih imajo namenjenih…
Organizatorji Oskarjev so na nedeljski podelitvi predstavili tudi element družabnih omrežij, imenovan »Magic Mirror«. Šlo je za majhno sobico, ki ni bila dostopna medijem, v njej pa so se…
MailChimp, eden največjih sistemov za pošiljanje elektronskih sporočil, je analiziral uspešnost (stopnja odprtosti e-mail sporočil) več kot 200 milijonov e-mail oglaševalsih akcij, na podlagi katerih priporočajo naslednje strategije pri…
AJAX, API, CMS, CLV, B2C, HTML, IMAP, IPTV, RTB, SEM … Na te in podobne kratice, povezane z digitalnim marketingom, vse po vrsti pa so angleškega izvora, ste najbrž…
Oglaševalci pravijo, da bodo še naprej selili sredstva iz klasičnih medijev v digitalne (splet, mobilno in družabna omrežja). Tako je pokazala raziskava podjetja Inavero. Vsak tretji oglaševalec naj bi…
Filmskemu studiu Univerzal je uspelo prodati že 1,8 milijarde vstopnic za film Hitri in drzni 6 po vsem svetu, pa film ni niti uvrščen na t. i. seznam A…