NOVICE IZ SVETA
AJAX, API, CMS, CLV, B2C, HTML, IMAP, IPTV, RTB, SEM … Na te in podobne kratice, povezane z digitalnim marketingom, vse po vrsti pa so angleškega izvora, ste najbrž…
Oglaševalci pravijo, da bodo še naprej selili sredstva iz klasičnih medijev v digitalne (splet, mobilno in družabna omrežja). Tako je pokazala raziskava podjetja Inavero. Vsak tretji oglaševalec naj bi…
Filmskemu studiu Univerzal je uspelo prodati že 1,8 milijarde vstopnic za film Hitri in drzni 6 po vsem svetu, pa film ni niti uvrščen na t. i. seznam A…
Raziskava »Global Web Index« je pokazala, da je Twitter postal najhitreje rastoče družabno omrežje na svetu in tako prehitel Facebook in Google+.Število aktivnih uporabnikov se je na tej mikro…
Po besedah Googlovega podpredsednika in vodje poslovanja, Nikesha Arorja, obstaja precejšnja verjetnost, da se bo polovica celotnega oglaševanja v prihodnjih petih letih odvila na internetu. Ta premik bo med…
Raziskava podjetja Vizu je pokazala, da dve tretjini oglaševalcev v svoje digitalne oglaševalske akcije vključuje plačljive oglase znotraj družabnih omrežij. Več kot polovica pa je odgovorila, da so ti…
Nekateri imajo več, drugi manj izkušenj, ko gre za marketing znotraj družabnih omrežij. Najboljši način, da se naučimo še več, pa je velikokrat ta, da nekaj preprosto naredimo. Seveda…
Na nedeljo, ko je potekal Super Bowl, so tablični računalniki in pametni telefoni igrali zelo pomembno vlogo predvsem pri nežnejšem spolu, medtem ko so se moški v večji meri…
Večina tržnikov govori o svojih FB oboževalcih kot o zastopnikih njihovih blagovnih znamk. To naj bi pomenilo, da vsak FB oboževalec vsem govori, kako super je neka znamka in…
Poročilo podjetja Trendrr je pokazalo, da je med televizijskimi dogodki finale Super Bowla prejšnji konec tedna generiralo največ spletne vključenosti. Skupaj je bilo tako ustvarjenih za 47,67 milijona interakcij…