Deli

Po podatkih raziskave DG MediaMind naj bi bila oglasni premor in lebdeči oglas z opomnikom najbolj opazna formata med spletnimi oglasi. Menjava ozadja in raztegljivi, HTML5, oglasi sledijo, medtem ko so navadne pasice najmanj opazne. Med panogami so oglasi najbolj opazni v turizmu, najmanj pa v finančni panogi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv