Deli

Medijska potrošnja na svetovni ravni se spreminja. Danes tako potrošniki namenimo več časa internetu kot klasičnim medijem. Sicer so na zrelih internetnih trgih (Nemčija, Nizozemska, Velika Britanija, ZDA) največ medijskega časa še vedno deležni TV, radio in časopisi, vendar pa od 31 največjih trgov po svetu, zajetih v raziskavo, na kar 23 več časa potrošniki preživijo “online” kot “offline”.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv