Deli

Razmerje med kliki in prikazi oglasov na tabličnih računalnikih je za 250 odstotkov boljše kot na pametnih telefonih za oglaševalske akcije, katerih cilj je znamčenje, je pokazala raziskava podjetja Adfonic. Za vsaka dva klika, opravljena prek pametnih telefonov, uporabniki na tablicah opravijo pet klikov. Pa tudi, ko gre za oglaševalske akcije, katerih cilj je direktna odzivnost, se tablice obnesejo bolje kot telefoni. Očitno je, da imajo uporabniki raje večje zaslone, ko gre za oglede in klike na oglase.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv