Deli

ComScore je v svojem poročilu »2013 Europe Digital Future in Focus« razkril, da se medijska pokrajina v Evropi močno spreminja na račun večje uporabe mobilnih naprav, ki omogočajo dostop do interneta. Digitalna vključenost, ki predstavlja brskanje po spletu, gledanje spletnih video vsebin, iskanje …, je torej na pohodu, poročilo pa opozarja oglaševalce, agencije in lastnike medijev, da morajo razumeti to naraščajoče število potrošnikov, ki hkrati uporablja več naprav, in kompleksen digitalni ekosistem, ki se je razvil v zadnjih letih.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv