NOVICE IZ SVETA
Hashtagi na Twitterju, Tumblerju, Google+ in zdaj tudi na Facebooku postajajo močno marketinško orodje, še posebej pri povečevanju opaznosti oglaševalskih akcij in blagovnih znamk na spletu. Aktivna vključenost v…
Generacija “baby boom” (45 – 65 let) na tedenski ravni preživi več časa na internetu kot pred televizijo, pri “seniorjih” (nad 65 let) pa internet za njo zaostaja zgolj…
Danes kar 80 odstotkov vsebine na internetu ustvarijo uporabniki sami. In ta odstotek bo rastel še naprej. Kar pomeni, da bodo blagovne znamke, ki bodo znale to vsebino uporabiti…
Skoraj polovica ameriških spletnih uporabnikov med 18 in 35 leti starosti vsaj eno uro na dan nakupuje prek spleta, pravi raziskava podjetja DDB Worldwide. Kategorije izdelkov, ki jih milenijci…
Je že res, da ima Psyjev Gangnam Style danes več kot 1,7 milijarde ogledov na YouTube in da ima njegov kanal več kot 6 milijonov naročnikov, pa vendar zato…
Vedenjski vzorci uporabnikov pametnih telefonov in tablic se med seboj vse bolj razlikujejo in to, pravi eMarketerjevo poročilo, je eden ključnih trendov letošnjega leta. Oglaševalci pa se bodo morali…
Pri uporabi mobilnih aplikacij se mame ne razlikujejo kaj dosti do povprečnih uporabnikov. Večino časa namreč porabijo za igranje igric in druženje prek družabnih omrežij.Tako, na primer, uporabnice naprav…
Kateri so trendi, ki bodo oblikovali digitalni svet v drugi polovici letošnjega leta? Družabna omrežja bodo še naprej igrala pomembno vlogo, mobilni marketing bo v porastu, oblika (dizajn) bo…
Podjetja iz finančnega sektorja naj bi v prihodnjih petih letih svoje vložke v digitalno oglaševanje povečevala za 10 odstotkov na leto in tako do leta 2017 dosegla 7,38 milijard…
Podjetje Syncapse je izvedlo raziskavo, s katero je skušalo ugotoviti, zakaj potrošniki postanejo FB oboževalci blagovnih znamk in kakšna je njihova vrednost za podjetja. Ugotovili so, da je 78…