Deli

Podjetje Procter & Gamble vlaga 35 odstotkov celotnega marketinškega proračuna v digitalne medije in se s tem skuša približati svojim potrošnikom, ki se vse bolj zadržujejo na spletu in na mobilnih napravah. Vodilni delavci v podjetju pravijo, da prek digitalnih medijev hitreje dosežejo svoje kupce in hitreje pridejo do njihovih odzivov. Sicer pa so blagovne znamke, ki imajo največje proračune za digital, Pampers, Secret in Old Spice.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv