Deli

Podjetja se pri zbiranju vsebin iz družabnih omrežij raje oprejo na Twitter kot Facebook, je pokazala raziskava podjetja Livefyre. Tako 93 odstotkov podjetij, ki pridobivajo “družabne” vsebine, to storijo s pomočjo Twitterja, 89 odstotkov pa s pomočjo Facebooka. Več kot 80 odstotkov podjetij pa je z vključevanjem “družabnih” vsebin na svoje spletne strani povečalo vključenost svojih uporabnikov in povečalo obisk strani.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv