Deli

Vsak ima svoj stil komuniciranja znotraj družabnih omrežij. Obstajajo pa zelo značilni vzorci vedenja pri uporabnikih, ko so na Facebooku. In za podjetja, ki to omrežje uporabljajo v marketinške namene, je pametno, da prepoznajo te vzorce in primerno nagovarjajo različne tipe FB uporabnikov.

Pri podjetju Optify so pripravili zanimivo infografiko, kjer je opredeljenih devet tipov FB uporabnikov, od »igralca« do »zasledovalca« in vseh, ki so vmes. Ste med njimi? Kaj pa vaši FB prijatelji, kam bi jih uvrstili?

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv