NOVICE IZ SVETA
Budweiser kot glavni pokrovitelj FIFA svetovnega prvenstva daje velik poudarek digitalnemu oglaševanju. V namen promocije svetovnega nogometnega prvenstva v Braziliji so postavili posebno mikro stran, kjer se zbira vsa…
Peugeot Slovenija je v sodelovanju s spletnim medijskim zakupnikom iPROM-om pripravil digitalno oglaševalsko akcijo za predstavitev avtomobila Peugeot 308, v okviru katere so ciljni uporabniki spletnih medijev neposredno preko…
Podjetja iz zabavne in medijske industrije bodo v prihodnje še več denarja namenila digitalnemu oglaševanju, saj vedo, da se navade občinstev spreminjajo in da morajo temu slediti. eMarketer v…
Na konferenci Interact, ki jo v Parizu organizira IAB Europe, so predstavili aktualne podatke, ki zadevajo spletno oglaševanje v Evropi. Vrednost spletnega oglaševanja se je lani v primerjavi z…
Nedavna globalna raziskava oglaševalske agencije McCann je pokazala, da se 84 odstotkov potrošnikov zaveda, da podjetja ciljajo oglase tako, da jim sledijo po spletnih straneh, ki jih obiskujejo. 71…
Ena tretjina oglaševalskih agencij danes 60 odstotkov svojega oglaševalskega proračuna porabi za programatični zakup oglasnega prostora na internetu. Številka, ki pa bo do leta 2015 narasla na polovico, pravi…
Peugeot Slovenija je v sodelovanju z iPROM-om za predstavitev avtomobila Peugeot 308 pripravil digitalno oglaševalsko akcijo, v okviru katere so ciljni uporabniki spletnih medijev neposredno preko interaktivne igre spoznavali…
Kolikor dolgo ljudje kupujejo oglase, so vedno ciljali svoje želene ciljne skupine. Seveda je lažje ciljati tistim, ki imajo izdelke ali storitve, ki so namenjeni široki publiki, kot je…
Mondelez International (lastnik BZ Oreo, Trident Gum in Sour Patch Kids) je pripravil novo, večplastno oglaševalsko akcijo kot odgovor na nogometno mrzlico pred svetovnim prvenstvom v Braziliji. Rdeča nit…
American Express je velik digitalni oglaševalec. Lani so samo prikaznemu oglaševanju namenili 128,5 milijona ameriških dolarjev, kar jih postavlja na deveto mesto med »prikaznimi« oglaševalci v ZDA.Sedaj pa razmišljajo…