Deli

Če so bili leta 2010 mobilno oglaševanje, oglaševanje v družbenih medijih in video oglaševanje še precej nova področja za velika podjetja, pa je digitalno oglaševanje na letošnjem svetovnem prvenstvu odigralo ključno vlogo. Tako je, na primer, Adidas kraljeval v družbenih omrežjih, Budweiserju je z digitalnimi akcijami uspelo dvigniti nakupni namen, Coca-Cola je zmagovalka v akcijah, ki jih ustvarjajo uporabniki, Listerin je ugotovil, da je ciljanje na posamezne države oz. jezike lahko zelo uspešno, Nike in Visa pa sta bila med najbolj uspešnimi video oglaševalci na internetu. 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv