Deli

Po podatkih IAB Velika Britanija postaja programatični zakup v digitalnih medijih vse bolj razširjen. Raziskava, ki jo je za IAB VB izvedlo podjetje MTM, je pokazala, da bo letos 47 odstotkov prikaznih oglasov zakupljenih na ta način. Številka pa bo skočila na 60 do 75 odstotkov do leta 2017. Še lani je bilo tako zakupljenih “zgolj” 28 odstotkov prikaznih oglasov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv