Deli

Procter & Gamble namerava do konca letošnjega leta programatični zakup digitalnih oglasov povečati na 70 do 75 odstotkov celotnega proračuna za zakup digitalnih medijev. Gre za zelo ambiciozen cilj največjega medijskega zakupnika na svetu, poleg tega bo to vplivalo na ostale velike oglaševalce, ki so se do zdaj upirali programatičnemu zakupu. Tudi sam P&G se je do sedaj tovrstnega zakupa posluževal v zelo omejenem obsegu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv