Deli

Samo v preteklih nekaj letih je avtomobilska industrija vložke v digitalno oglaševanje močno povečala. eMarketer poroča, da je v letu 2013 avtomobilska industrija v digitalno oglaševanje vložila osupljivih 5,11 milijona dolarjev. Letos naj bi ta številka zrasla še za 14,4 odstotka na 5,85 milijona dolarjev. Tudi projekcije za naslednja leta kažejo stalno rast proračunov v digitalno oglaševanje.

Avtomobilski oglaševalci pravijo, da sta najučinkovitejši obliki digitalnega oglaševanja za oblikovanje nakupne odločitve prikazno in video oglaševanje. Ob vse večji razširjenosti mobilnih naprav, ki omogočajo HTML5, pa je seveda logično, da danes avtomobilisti skušajo nagovarjati potrošnike tudi prek teh naprav. Pri tem pa zasledujejo dva osnovna cilja: znamčenje in/ali direktni odziv.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv