Deli

Raziskava podjetja Rocket Fuel je pokazala, da so spletni oglasi devetkrat učinkovitejši pri oglaševanju zavarovanj kot TV-oglasi, še posebej to velja za tiste, ki ponujajo avtomobilska zavarovanja. Dodatno so ugotovili še, da je oglaševanje na več napravah hkrati učinkovitejše kot zgolj oglaševanje samo na TV, radiu ali v tisku.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv