Deli

V osmih evropskih državah – Združenem kraljestvu, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, Nizozemskem, v Italiji, na Poljskem in v Španiji – naj bi se letos kupovanje iz naslanjača povzpelo za dobrih 18 odstotkov, lani je bila rast petinska, ugotavljajo pri Centre for Retail Research. Povprečen spletni potrošnik si v naštetih državah vsako leto denarnico stanjša za 900 evrov. Raziskava, ki jo je onkraj luže opravila hiša Walker Sands, pa pravi, da se je lani nakupovalnim dogodivščinam prek spleta vsaj enkrat mesečno prepustilo 62 odstotkov imetnikov dostopa do interneta, komaj en odstotek je takšnih, ki z miško ali na tablicah nikoli niso kliknili gumba kupi.

In kako je pri nas? Episcenter v julijski meritvi ugotavlja, da digitalno kupuje vsak tretji Slovenec. Za spletne nakupe mesečno nameni dobrih 40 evrov, kar je dobra polovica zneska, ki ga zapravijo Evropejci, in dobra tretjina tistega, kar ima spletna ekonomija od povprečnega ameriškega potrošnika. Približno tretjina Slovencev na spletu kupuje računalniško opremo, podoben je odstotek tistih, ki si s spletom pomagajo do osebnega sloga, skoraj polovica pa jih kupuje knjige.

Deli

Arhiv