NOVICE IZ SVETA
Obstaja na milijone spletnih mest, ki so zelo dobra in uporabnikom prijazna. Na spodnji povezavi si lahko pogledate deset takih iz leta 2014 in si preberete, zakaj so tako…
Pri Digidayu so se poigrali s številko 4,5 milijona ameriških dolarjev, kolikor so morali letos oglaševalci odšteti za prikaz 30-sekundnega spota na finalu Super Bowla, in pogledali, kaj bi…
eMarketer je za leto 2015 identificiral ključne digitalne trende, ki bodo bistveno zaznamovali prisotnost blagovnih znamk na spletu. Analitiki ponovno poudarjajo pomen mobilnih naprav – v ZDA naj bi…
Digitalni marketing postaja vse pomembnejši in 80 odstotkov podjetij namerava v naslednjih 12 do 18 mesecih povečati svoje digitalne marketinške proračune, pravi raziskava »Prihodnost digitalnega marketinga« podjetja Mondo. Raziskava…
Urad za interaktivno oglaševanje (IAB) je pripravil video posnetek z razlago programatičnega medijskega zakupa in njegov učinek na digitalno oglaševanje, kaj pomeni RTB (avkcijski zakup v realnem času) ter…
Vse več in več oglaševalcev sprejema programatično oglaševanje kot pomemben del digitalnega oglaševanja. Tako ugotavlja tudi podjetje Chango v svoji raziskavi, ki so jo izvedli med podjetji, ki se…
Podjetje Anheuser-Busch bo z novo aplikacijo za naročilo piva kar prek pametnega telefona omogočilo še bolj preprosto uživanje njihovega piva Bud Light v času Super Bowla. Aplikacija, ki se…
Po napovedih podjetja Strategy Analytics naj bi spletno oglaševanje v letošnjem letu zabeležilo 13-odstotno rast, medtem ko bo TV-oglaševanje zraslo za le 1,7 odstotka, oglaševanje v tisku pa bo…
Pri Unileverju pravijo, da jim je v lanskem letu uspelo s pomočjo cenejših, a bolj ciljanih digitalnih oglaševalskih aktivnostih, povečati dobiček in to kljub temu, da se je prodaja…
Po najnovejših eMarketerjevih podatkih naj bi v letošnjem letu po vsem svetu že več kot milijarda ljudi uporabljala tablice, kar bo predstavljalo 15 odstotkov svetovne populacije. Tako naj bi…