IAB-video-programatični_zakup

IAB-jev video o tem, kaj je programatično digitalno oglaševanje

Urad za interaktivno oglaševanje (IAB) je pripravil video posnetek z razlago programatičnega medijskega zakupa in njegov učinek na digitalno oglaševanje, kaj pomeni RTB (avkcijski zakup v realnem času) ter…

Preberi več
shutterstock_86492959(3)

Programatični zakup že dobro sprejet v oglaševalski industriji

Vse več in več oglaševalcev sprejema programatično oglaševanje kot pomemben del digitalnega oglaševanja. Tako ugotavlja tudi podjetje Chango v svoji raziskavi, ki so jo izvedli med podjetji, ki se…

Preberi več
Bud Light-app

Naročite pivo kar prek svojega pametnega telefona

Podjetje Anheuser-Busch bo z novo aplikacijo za naročilo piva kar prek pametnega telefona omogočilo še bolj preprosto uživanje njihovega piva Bud Light v času Super Bowla. Aplikacija, ki se…

Preberi več
porast_digitalnega_oglaševanja

Digitalno oglaševanje v ZDA bo v 2015 zraslo za 13 odstotkov

Po napovedih podjetja Strategy Analytics naj bi spletno oglaševanje v letošnjem letu zabeležilo 13-odstotno rast, medtem ko bo TV-oglaševanje zraslo za le 1,7 odstotka, oglaševanje v tisku pa bo…

Preberi več
unilever

Unilever tudi v 2015 stavi na digitalno oglaševanje

Pri Unileverju pravijo, da jim je v lanskem letu uspelo s pomočjo cenejših, a bolj ciljanih digitalnih oglaševalskih aktivnostih, povečati dobiček in to kljub temu, da se je prodaja…

Preberi več
shutterstock_202783084(1)

V letu 2015 več kot milijarda uporabnikov tablic

Po najnovejših eMarketerjevih podatkih naj bi v letošnjem letu po vsem svetu že več kot milijarda ljudi uporabljala tablice, kar bo predstavljalo 15 odstotkov svetovne populacije. Tako naj bi…

Preberi več
trendi-2020

Kako bo izgledalo oglaševanje v letu 2020

Kateri so trendi, ki bodo oblikovali naslednjih pet let v oglaševanju? Avtor članka meni, da obstajajo štiri področja, ki bodo v prihodnjih petih letih najbolj oblikovala svet oglaševanja.Prvi tak…

Preberi več
Družbena_omrežja-akcije2014

Najboljše oglaševalske akcije v družbenih medijih 2014

Svet družbenih medijev je zelo spreminjajoč in blagovne znamke vse bolj eksperimentirajo in pri tem odkrivajo, kako dobiti kar največji učinek iz svojih akcij v družbenih medijih. In čeprav…

Preberi več
10-video-akcija-2014

10 najbolj gledanih video oglaševalskih akcij v letu 2014

Daleč najbolj gledana video oglaševalska akcija letošnjega leta je bila Wrenova akcija, imenovana »First Kiss«, ki je dosegla skoraj 22 milijonov več ogledov kot lanskoletni zmagovalec Dove s svojo…

Preberi več
napake-2014

Epske marketinške napake leta 2014

Kot se lahko veliko naučimo iz primerov dobrih praks, pa so nam v veliko pomoč lahko tudi napake, ki jih storijo drugi. Zato, da se iz njih kaj naučimo…

Preberi več

Arhiv