NOVICE IZ SVETA
Urad za interaktivno oglaševanje (IAB) je pripravil video posnetek z razlago programatičnega medijskega zakupa in njegov učinek na digitalno oglaševanje, kaj pomeni RTB (avkcijski zakup v realnem času) ter…
Vse več in več oglaševalcev sprejema programatično oglaševanje kot pomemben del digitalnega oglaševanja. Tako ugotavlja tudi podjetje Chango v svoji raziskavi, ki so jo izvedli med podjetji, ki se…
Podjetje Anheuser-Busch bo z novo aplikacijo za naročilo piva kar prek pametnega telefona omogočilo še bolj preprosto uživanje njihovega piva Bud Light v času Super Bowla. Aplikacija, ki se…
Po napovedih podjetja Strategy Analytics naj bi spletno oglaševanje v letošnjem letu zabeležilo 13-odstotno rast, medtem ko bo TV-oglaševanje zraslo za le 1,7 odstotka, oglaševanje v tisku pa bo…
Pri Unileverju pravijo, da jim je v lanskem letu uspelo s pomočjo cenejših, a bolj ciljanih digitalnih oglaševalskih aktivnostih, povečati dobiček in to kljub temu, da se je prodaja…
Po najnovejših eMarketerjevih podatkih naj bi v letošnjem letu po vsem svetu že več kot milijarda ljudi uporabljala tablice, kar bo predstavljalo 15 odstotkov svetovne populacije. Tako naj bi…
Kateri so trendi, ki bodo oblikovali naslednjih pet let v oglaševanju? Avtor članka meni, da obstajajo štiri področja, ki bodo v prihodnjih petih letih najbolj oblikovala svet oglaševanja.Prvi tak…
Svet družbenih medijev je zelo spreminjajoč in blagovne znamke vse bolj eksperimentirajo in pri tem odkrivajo, kako dobiti kar največji učinek iz svojih akcij v družbenih medijih. In čeprav…
Daleč najbolj gledana video oglaševalska akcija letošnjega leta je bila Wrenova akcija, imenovana »First Kiss«, ki je dosegla skoraj 22 milijonov več ogledov kot lanskoletni zmagovalec Dove s svojo…
Kot se lahko veliko naučimo iz primerov dobrih praks, pa so nam v veliko pomoč lahko tudi napake, ki jih storijo drugi. Zato, da se iz njih kaj naučimo…