najboljše_spletne_strani

10 najboljših spletnih mest blagovnih znamk v letu 2014

Obstaja na milijone spletnih mest, ki so zelo dobra in uporabnikom prijazna. Na spodnji povezavi si lahko pogledate deset takih iz leta 2014 in si preberete, zakaj so tako…

Preberi več
superbowl-2015

Kaj bi raje: Super Bowl oglas ali 3,5 milijarde prikaznih oglasov na spletu?

Pri Digidayu so se poigrali s številko 4,5 milijona ameriških dolarjev, kolikor so morali letos oglaševalci odšteti za prikaz 30-sekundnega spota na finalu Super Bowla, in pogledali, kaj bi…

Preberi več
shutterstock_106636133

Ključni digitalni trendi v letu 2015

eMarketer je za leto 2015 identificiral ključne digitalne trende, ki bodo bistveno zaznamovali prisotnost blagovnih znamk na spletu. Analitiki ponovno poudarjajo pomen mobilnih naprav – v ZDA naj bi…

Preberi več
shutterstock_109459550(5)

80 odstotkov podjetij bo povečalo svoje digitalne marketinške proračune

Digitalni marketing postaja vse pomembnejši in 80 odstotkov podjetij namerava v naslednjih 12 do 18 mesecih povečati svoje digitalne marketinške proračune, pravi raziskava »Prihodnost digitalnega marketinga« podjetja Mondo. Raziskava…

Preberi več
IAB-video-programatični_zakup

IAB-jev video o tem, kaj je programatično digitalno oglaševanje

Urad za interaktivno oglaševanje (IAB) je pripravil video posnetek z razlago programatičnega medijskega zakupa in njegov učinek na digitalno oglaševanje, kaj pomeni RTB (avkcijski zakup v realnem času) ter…

Preberi več
shutterstock_86492959(3)

Programatični zakup že dobro sprejet v oglaševalski industriji

Vse več in več oglaševalcev sprejema programatično oglaševanje kot pomemben del digitalnega oglaševanja. Tako ugotavlja tudi podjetje Chango v svoji raziskavi, ki so jo izvedli med podjetji, ki se…

Preberi več
Bud Light-app

Naročite pivo kar prek svojega pametnega telefona

Podjetje Anheuser-Busch bo z novo aplikacijo za naročilo piva kar prek pametnega telefona omogočilo še bolj preprosto uživanje njihovega piva Bud Light v času Super Bowla. Aplikacija, ki se…

Preberi več
porast_digitalnega_oglaševanja

Digitalno oglaševanje v ZDA bo v 2015 zraslo za 13 odstotkov

Po napovedih podjetja Strategy Analytics naj bi spletno oglaševanje v letošnjem letu zabeležilo 13-odstotno rast, medtem ko bo TV-oglaševanje zraslo za le 1,7 odstotka, oglaševanje v tisku pa bo…

Preberi več
unilever

Unilever tudi v 2015 stavi na digitalno oglaševanje

Pri Unileverju pravijo, da jim je v lanskem letu uspelo s pomočjo cenejših, a bolj ciljanih digitalnih oglaševalskih aktivnostih, povečati dobiček in to kljub temu, da se je prodaja…

Preberi več
shutterstock_202783084(1)

V letu 2015 več kot milijarda uporabnikov tablic

Po najnovejših eMarketerjevih podatkih naj bi v letošnjem letu po vsem svetu že več kot milijarda ljudi uporabljala tablice, kar bo predstavljalo 15 odstotkov svetovne populacije. Tako naj bi…

Preberi več

Arhiv