Deli

Nedavna raziskava Metrics and KPIs survey, ki jo je izvedlo združenje IAB Europe, je razkrila, da si več kot 80 % oglaševalcev želi bolje razumeti dodano vrednost digitala. Če ste med njimi tudi vi, se sprehodite po zbirki primerov dobre prakse, kjer največje svetovne znamke pokažejo, kako so se njihovi ključni kazalniki uspešnosti, kot so priklic, zavedanje, percepcija in nakupna odločitev, s pomočjo digitalnih kampanj (vključno z mobilnimi in video oglasnimi formati), občutno okrepili.

V zbirko so vključene številne prepoznavne blagovne znamke, med drugimi tudi Audi, British Airways, Danone, Duracell, Leibniz, Microsoft, Philips, Renault in Toyota, na IAB-ju pa zatrjujejo, da je iniciativa pomembna predvsem iz vidika, da dokaže doprinos digitalnega oglaševanja na tradicionalne ključne kazalnike uspešnosti, ki so med oglaševalci najbolj priljubljeni
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv