Deli

Četrtletni rezultati raziskave agencije za digitalno oglaševanje Strata zaznavajo porast zaupanja v spletno oglaševanje. Rezultati pričajo o tem, da vse več podjetij oglaševalski proračun prerazporeja na splet, v porastu pa je tudi številno novih zaposlitev na tem področju.

Četudi televizija s 44 % ohranja največji delež oglaševalskega kolača, pa je v primerjavi z lanskim letom kar 81 % več agencij, sodelujočih v raziskavi, potrdilo večji interes njihovih naročnikov v spletno oglaševanje, med njimi pa je kar 41 % takšnih, ki v spletu vidijo največ oglaševalskih priložnosti. Izsledki raziskave so tudi v splošnem izredno spodbudni, saj pričajo o tem, da vse več naročnikov (35 %) prisotnost svoje blagovne znamke na trgu krepi z vlaganjem v oglaševanje; tako pa kar 53 % agencij v letošnjem letu napoveduje rast in nove zaposlitve.

Sodelujoči v raziskavi navajajo tudi krepitev zaupanja v ciljno usmerjeno oglaševanje in v programatični zakup spletnega prostora – tako bo kar 40 % sodelujočih agencij tovrstno oglaševanje v prihodnosti še povečevalo. Pri tem vodilna družbena omrežja za oglaševaje ostajajo Facebook (96 %) in Youtube (72 %), vse več pa je tudi tistih, ki bodo svojo pojavnost krepili na Twitter-ju (54 %), Instagram-u (27%) in LinkedIn-u (27 %).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv