NOVICE IZ SVETA
Rast vizualno orientiranih družbenih omrežij, kot sta Snapchat in Instagram, med oglaševalci spodbuja zanimanje za ustvarjanje vizualnih vsebin.
Slovenski trg digitalnega oglaševanja je v 2015 zrasel za 26 odstotkov in dosegel vrednost 29,9 milijona evrov, kar pomeni, da oglaševalci v Sloveniji internetu namenijo že skoraj četrtino celotnega oglaševalskega proračuna, je pokazala IAB-jeva raziskava AdEx.
Čas, ki ga potrošniki namenjajo tradicionalnim medijem, vse bolj upada, medtem pa čas, namenjen internetu, v letu 2016 še naprej raste. Še posebej to velja za mobilni internet.
V bitki, katero družbeno omrežje bo privabilo več novih uporabnikov, naj bi bilo letos fantastično leto za Snapchat. Njegova baza uporabnikov bo zrasla z dvomestno številko in bo v ZDA prvič prehitel tako Twitter kot Pinterest.
Programatično oglaševanje kandidatom za ameriškega predsednika omogoča, da si pridobijo več glasov zase tako, da ciljajo prave posameznike, s pravim sporočilom, ki se sklada z njihovimi specifičnimi vrednotami, mnenji in prioritetami.
Do konca leta 2016 bo skoraj polovica svetovne populacije uporabljala internet. To predstavlja 6,8-odstotno rast glede na leto 2015.
Video oglasi, ki pripovedujejo zanimivo zgodbo, so interaktivni in vključujejo »vplivneže«, so ključni za uspeh digitalnih video oglaševalskih strategij.
Ameriški oglaševalci iz panoge blago široke potrošnje (FMCG) bodo letos digitalnemu oglaševanju namenili skoraj 6 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 18,2 odstotka več kot v letu 2015.
Avtomobilska industrija se zadnjih nekaj let že precej osredotoča na digitalne kanale, vse bolj pa uporablja tudi novo tehnologijo; virtualno in obogateno resničnost.
Evropsko nogometno tekmovanje Euro 2016 se nezadržno približuje, zato se vsi uradni sponzorji pa tudi druge večje znamke že trudijo z oglaševalskimi kampanjami, povezanimi s tem dogodkom. Pri tem so nekatere manj, druge pa bolj uspešne.