Vizualizacija vsebin je na družbenih omrežjih nujna - PROM Novice iz sveta

Vizualizacija vsebin je na družbenih omrežjih nujna

Rast vizualno orientiranih družbenih omrežij, kot sta Snapchat in Instagram, med oglaševalci spodbuja zanimanje za ustvarjanje vizualnih vsebin.

Preberi več
Investicije v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 26 odstotkov - iPROM Novice iz sveta

Investicije v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 26 odstotkov

Slovenski trg digitalnega oglaševanja je v 2015 zrasel za 26 odstotkov in dosegel vrednost 29,9 milijona evrov, kar pomeni, da oglaševalci v Sloveniji internetu namenijo že skoraj četrtino celotnega oglaševalskega proračuna, je pokazala IAB-jeva raziskava AdEx.

Preberi več
Časa za tradicionalne medije vse manj - iPROM - Novice iz sveta

Časa za tradicionalne medije vse manj

Čas, ki ga potrošniki namenjajo tradicionalnim medijem, vse bolj upada, medtem pa čas, namenjen internetu, v letu 2016 še naprej raste. Še posebej to velja za mobilni internet.

Preberi več
Nova zvezda na nebu - Snapchat - iPROM - Novice iz sveta

Nova zvezda na nebu – Snapchat

V bitki, katero družbeno omrežje bo privabilo več novih uporabnikov, naj bi bilo letos fantastično leto za Snapchat. Njegova baza uporabnikov bo zrasla z dvomestno številko in bo v ZDA prvič prehitel tako Twitter kot Pinterest.

Preberi več
Programatično oglaševanje v predsedniški-tekmi - iPROM - Novice-iz-sveta-01

Programatično oglaševanje v predsedniški tekmi

Programatično oglaševanje kandidatom za ameriškega predsednika omogoča, da si pridobijo več glasov zase tako, da ciljajo prave posameznike, s pravim sporočilom, ki se sklada z njihovimi specifičnimi vrednotami, mnenji in prioritetami.

Preberi več
Letos bo skoraj polovica svetovnega prebivalstva uporabljala internet - iPROM Novice iz sveta

Letos bo skoraj polovica svetovnega prebivalstva uporabljala internet

Do konca leta 2016 bo skoraj polovica svetovne populacije uporabljala internet. To predstavlja 6,8-odstotno rast glede na leto 2015.

Preberi več
Zmagovite video strategije velikih blagovnih znamk - iPROM Novice iz sveta

Zmagovite video strategije velikih blagovnih znamk

Video oglasi, ki pripovedujejo zanimivo zgodbo, so interaktivni in vključujejo »vplivneže«, so ključni za uspeh digitalnih video oglaševalskih strategij.

Preberi več
Panoga »FMCG« z visokimi vložki v digitalno oglaševanje - iPROM Novice iz sveta

Panoga »FMCG« z visokimi vložki v digitalno oglaševanje

Ameriški oglaševalci iz panoge blago široke potrošnje (FMCG) bodo letos digitalnemu oglaševanju namenili skoraj 6 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 18,2 odstotka več kot v letu 2015.

Preberi več
Zabrisana meja med digitalnim in resničnim svetom - iPROM Novice iz sveta

Zabrisana meja med digitalnim in resničnim svetom

Avtomobilska industrija se zadnjih nekaj let že precej osredotoča na digitalne kanale, vse bolj pa uporablja tudi novo tehnologijo; virtualno in obogateno resničnost.

Preberi več
Digitalne kampanje za Euro 2016 - iPROM Novice iz sveta

Digitalne kampanje za Euro 2016

Evropsko nogometno tekmovanje Euro 2016 se nezadržno približuje, zato se vsi uradni sponzorji pa tudi druge večje znamke že trudijo z oglaševalskimi kampanjami, povezanimi s tem dogodkom. Pri tem so nekatere manj, druge pa bolj uspešne.

Preberi več

Arhiv