Deli

Google je zaostril že lani napovedano bitko s tehnologijo Adobe Flash in s 30. junijem 2016 onemogočil nalaganje Flash oglasov znotraj svojih oglaševalskih sistemov in storitev. Dokončno prepoved rabe Flasha naj bi izvršil do 2. januarja 2017.

Google-postal-100-odstotno-HTML5-iPROM-Novice-iz-sveta

Google je v letu 2015 pričel s postopnim blokiranjem oglasnih vsebin v tehnologiji Flash in jo nadomestil z novejšo, hitrejšo in varnejšo tehnologijo HTML5, o čemer smo podrobneje že pisali v blogu in sporočilu za javnost.

S 30. junijem 2016 pa je Google postal popolnoma in 100-odstotno HTML5 in vse oglase, pripravljene v tehnologiji Flash, znotraj svojih oglaševalskih sistemov in storitev (GDN, AdWords) onemogočil. Za oglaševalce, agencije, kreativne agencije in spletne založnike, ki se na spremembe niste uspeli pravočasno odzvati, to pomeni, da Flash oglasov znotraj Googlovih storitev ne boste mogli naložiti.

Dejstvo je, da se Flash popolnoma umika tehnologiji HTML5, zato vsem, ki se ukvarjate s pripravo oglasnih materialov in kreativ, svetujemo hitro adaptacijo in skorajšnji prehod na tehnologijo HTML5, saj boste le tako zagotovili uspešen prikaz vaših oglasov znotraj vseh digitalnih okolij.

Deli

Arhiv