3 trendi, ki pretresajo digitalno tehnologijo iPROM Novice iz sveta

3 trendi, ki pretresajo digitalno tehnologijo

Digitalni ekosistem omogoča hitre spremembe in nove trende, ki jih soustvarjajo tudi potrošniki. Tok komunikacije se tako iz enosmernega spreminja v dvosmernega in potrošnikom ponuja več možnosti, blagovnim znamkam pa večjo vključenost.

Preberi več
Glasovno iskanje spreminja komunikacijo iPROM Novice iz sveta

Glasovno iskanje spreminja komunikacijo

Glasovno iskanje in glasovni nadzor sta v zadnjih letih spremenila način komunikacije. Postavljanje vprašanj in ukazov na osebnih mobilnih telefonih in zvočnikih je postalo del vsakdana, vseeno pa ostaja vprašanje, kako bo glasovno iskanje v prihodnosti spremenilo odnos potrošnika do blagovnih znamk.

Preberi več
3 nasveti za učinkovit e-pošti marketing iPROM novice iz sveta

3 nasveti za učinkovit e-poštni marketing

Segmentacija e-poštnih stikov je ključen element vsake uspešne e-poštne marketinške akcije. Izdelava segmentov po meri je že uveljavljena praksa, a vendar mnogi marketinški strokovnjaki pogosto pozabljajo na koristi, ki jih prinaša.

Preberi več
Trendi v mobilnem video oglaševanju iPROM Novice iz sveta

Trendi v mobilnem video oglaševanju

Naložbe v mobilno video oglaševanje strmo naraščajo in mnogi marketinški strokovnjaki ga že nekaj časa postavljajo v središče svojih strategij. Vseeno pa je smiselno opozoriti na trende, ki se pojavljajo na najbolj naprednih trgih.

Preberi več
ZDA: Digitalno oglaševanje bo letos prehitelo tradicionalno iPROM Novice iz sveta

ZDA: Digitalno oglaševanje bo tudi letos prehitelo tradicionalno

Naložbe v digitalno oglaševanje rastejo na svetovni ravni, na trgu Združenih držav Amerike pa prihaja do še večjih mejnikov, ki bodo za vedno spremenili pogled na digitalne medije. V letu 2019 se bo prvič zgodilo, da bodo vložki v digitalno oglaševanje prehiteli tradicionalno oglaševanje.

Preberi več
Marketinška tehnologija zajema skoraj tretjino proračunov

Marketinška tehnologija zajema skoraj tretjino proračunov

Marketinška tehnologija je trenutno ena izmed najbolj vročih tem marketinških pogovorov, v njen prid pa pričajo tudi naložbe, ki so v letu 2018 zavzele kar 29 % celotnega marketinškega proračuna.

Preberi več
6 nasvetov za izgradnjo podatkovno usmerjene kulture podjetja iPROM Novice iz sveta

6 nasvetov za izgradnjo podatkovno usmerjene kulture podjetja

Podatki so gonilo digitalnega marketinga, potrošniki pa so tisti, ki zahtevajo vedno bolj personalizirano izkušnjo. Zato je priporočljivo, da se podjetja osredotočijo na podatkovno usmerjeno kulturo, ki je ključ do uspeha.

Preberi več
3 komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju

3 komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju

Naložbe v mobilno oglaševanje strmo naraščajo, marketinški strokovnjaki pa morajo področje vse bolj obvladati. Osredotočati se morajo na tri osrednje komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju, ki jih sestavljajo doseganje pravega občinstva, razumevanje občinstva in atribucija.

Preberi več
Mobilna obogatena resničnost (AR) bo izboljšala uporabniško izkušnjo

Mobilna obogatena resničnost (AR) izboljšuje uporabniško izkušnjo

Obogateno resničnost (AR) marketinški strokovnjaki še vedno uporabljajo eksperimentalno ali le kot enkratni projekt. Vseeno pa že kar nekaj marketinških inovatorjev mobilno obogateno resničnost uporablja kot orodje, ki je del širše poslovne strategije.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje je priporočljivo vključiti v strategije

Digitalno zunanje oglaševanje je priporočljivo vključiti v strategije

Digitalno zunanje oglaševanje postaja vse bolj priljubljeno, skladno s tem pa se povečujejo tudi investicije. Kreativni in interaktivni načini oglaševanja povečujejo vključenost in izboljšujejo prodajne rezultate.

Preberi več

Arhiv