NOVICE IZ SVETA
Podatki so gonilo digitalnega marketinga, potrošniki pa so tisti, ki zahtevajo vedno bolj personalizirano izkušnjo. Zato je priporočljivo, da se podjetja osredotočijo na podatkovno usmerjeno kulturo, ki je ključ do uspeha.
Naložbe v mobilno oglaševanje strmo naraščajo, marketinški strokovnjaki pa morajo področje vse bolj obvladati. Osredotočati se morajo na tri osrednje komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju, ki jih sestavljajo doseganje pravega občinstva, razumevanje občinstva in atribucija.
Obogateno resničnost (AR) marketinški strokovnjaki še vedno uporabljajo eksperimentalno ali le kot enkratni projekt. Vseeno pa že kar nekaj marketinških inovatorjev mobilno obogateno resničnost uporablja kot orodje, ki je del širše poslovne strategije.
Digitalno zunanje oglaševanje postaja vse bolj priljubljeno, skladno s tem pa se povečujejo tudi investicije. Kreativni in interaktivni načini oglaševanja povečujejo vključenost in izboljšujejo prodajne rezultate.
Mobilne aplikacije trgovcev na drobno niso le del njihovih večkanalnih strategij, pač pa v naraščajoči rabi potrošnikov pridobivajo enak ali še večji pomen kot namizna in mobilna spletna mesta.
Tehnično znanje o podatkovni znanosti in analitiki bo v prihodnjih dveh letih v digitalnih agencijah po vsem svetu najbolj iskano, kaže raziskava portala Marketing Land.
Umetna inteligenca pravi: »Dajte mi več podatkov!«, GDPR pa varuje pred zlorabo osebnih podatkov.
Podatki o uporabnikih so ključnega pomena na nakupni poti.
Z naraščanjem uporabe umetne inteligence se pojavljajo vprašanja, kako interpretirati odločitve, ki jih sprejemajo modeli umetne inteligence. Prav to je ustvarilo novo krilatico z imenom pojasnjevalna umetna inteligenca.
Personalizacija je v današnjem času ključnega pomena, saj potrošniki na vsaki točki stika pričakujejo prilagojeno izkušnjo. Mnoge blagovne znamke se trudijo prevladati v poplavi ponudb, a uspelo bo le tistim, ki z marketinško tehnologijo dosežejo popolno poznavanje potrošnikov in ustvarjajo individualne izkušnje.