3 komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju

3 komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju

Naložbe v mobilno oglaševanje strmo naraščajo, marketinški strokovnjaki pa morajo področje vse bolj obvladati. Osredotočati se morajo na tri osrednje komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju, ki jih sestavljajo doseganje pravega občinstva, razumevanje občinstva in atribucija.

Preberi več
Mobilna obogatena resničnost (AR) bo izboljšala uporabniško izkušnjo

Mobilna obogatena resničnost (AR) izboljšuje uporabniško izkušnjo

Obogateno resničnost (AR) marketinški strokovnjaki še vedno uporabljajo eksperimentalno ali le kot enkratni projekt. Vseeno pa že kar nekaj marketinških inovatorjev mobilno obogateno resničnost uporablja kot orodje, ki je del širše poslovne strategije.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje je priporočljivo vključiti v strategije

Digitalno zunanje oglaševanje je priporočljivo vključiti v strategije

Digitalno zunanje oglaševanje postaja vse bolj priljubljeno, skladno s tem pa se povečujejo tudi investicije. Kreativni in interaktivni načini oglaševanja povečujejo vključenost in izboljšujejo prodajne rezultate.

Preberi več
Mobilne aplikacije trgovcev na drobno združujejo fizično in digitalno

Mobilne aplikacije trgovcev na drobno združujejo fizično in digitalno

Mobilne aplikacije trgovcev na drobno niso le del njihovih večkanalnih strategij, pač pa v naraščajoči rabi potrošnikov pridobivajo enak ali še večji pomen kot namizna in mobilna spletna mesta.

Preberi več
Vse večje povpraševanje po podatkovni znanosti iPROM Novice iz sveta

Vse večje povpraševanje po podatkovni znanosti

Tehnično znanje o podatkovni znanosti in analitiki bo v prihodnjih dveh letih v digitalnih agencijah po vsem svetu najbolj iskano, kaže raziskava portala Marketing Land.

Preberi več
Je soobstoj umetne inteligence in GDPRja možen - iPROM - Novice iz sveta

Je soobstoj umetne inteligence in GDPR-ja možen?

Umetna inteligenca pravi: »Dajte mi več podatkov!«, GDPR pa varuje pred zlorabo osebnih podatkov.

Preberi več
Izkušnja na mobilnih napravah spreminja nakupno pot potrošnika - iPROM - Novice iz sveta

Izkušnja na mobilnih napravah spreminja nakupno pot potrošnika

Podatki o uporabnikih so ključnega pomena na nakupni poti.

Preberi več
Pojasnjevalna umetna inteligenca - za čim stojijo algoritmi - iPROM - Novice iz sveta

Pojasnjevalna umetna inteligenca – za čim stojijo algoritmi?

Z naraščanjem uporabe umetne inteligence se pojavljajo vprašanja, kako interpretirati odločitve, ki jih sprejemajo modeli umetne inteligence. Prav to je ustvarilo novo krilatico z imenom pojasnjevalna umetna inteligenca.

Preberi več
Z marketinško tehnologijo do popolne personalizacije - iPROM - Novice iz sveta

Z marketinško tehnologijo do popolne personalizacije

Personalizacija je v današnjem času ključnega pomena, saj potrošniki na vsaki točki stika pričakujejo prilagojeno izkušnjo. Mnoge blagovne znamke se trudijo prevladati v poplavi ponudb, a uspelo bo le tistim, ki z marketinško tehnologijo dosežejo popolno poznavanje potrošnikov in ustvarjajo individualne izkušnje.

Preberi več
Umetna inteligenca izboljšuje prodajne rezultate - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca izboljšuje prodajne rezultate

Umetna inteligenca omogoča obdelavo velike količine podatkov, ki jih človek sam ne more obdelati. Prodajni strokovnjaki so prepričani, da umetna inteligenca izboljšuje prodajne rezultate ter pomaga pri hitrejšem in bolj učinkovitem opravljanju nalog.

Preberi več

Arhiv