Deli

Klepetalni roboti postajajo vse pametnejši, a vseeno jim do človeške komunikacije manjka še nekaj časa. Klepetalni roboti pa so po prepričanju mnogih podjetij odlični za določene naloge, ki nadomeščajo človeka.

Klepetalni roboti uporabni za mnoge naloge iPROM Novice iz sveta

Glede na aprilsko raziskavo podjetij Ada in Forrester Consulting je kar 89 % odločevalcev v podjetjih zatrdilo, da so klepetalni roboti uporabna tehnologija za vzpostavljanje in prilagajanje interakcij s potrošniki.

Kljub temu, da klepetalni roboti še niso dosegli ravni, kjer bi njihove zmožnosti komunikacije lahko enačili s človeškimi, so za mnoga podjetja pomembno orodje za komunikacijo s potrošniki.

Veliko podjetij klepetalne robote uporablja kot asistente za preprosto komunikacijo s potrošniki, ki so jim na voljo 24 ur na dan. Prav zato mnoga podjetja več pozornosti namenjajo klepetalnim robotom, ki so odličen nadomestek za podporo potrošnikom. Učinkoviti so tudi za preverjanje različnih informacij o stanju potrošnikovega naročila, kot je preverjanje datuma dostave in lokacije pošiljke. Pametni klepetalni roboti so prav tako učinkovito orodje za pospeševanje prodaje, na spletnih straneh in v aplikacijah poskrbijo za prepričljiva sporočila, ki nagovarjajo kupca v vsaki fazi nakupne odločitve, učinkoviti pa so tudi za hitro iskanje po izdelčni ponudbi.

Kljub temu, da se velika večina marketinških strokovnjakov strinja o prednostih uporabe klepetalnih robotov, pa jih mnogo meni, da njihovi klepetalni roboti potrebujejo še veliko izboljšav. Tehnologija in čas bosta pokazala svoje, strokovnjaki pa zatrjujejo, da bodo klepetalni roboti z napredkom postali tako pametni, da jih ne bo mogoče razločiti od človeka.

Deli

Arhiv