Deli

Digitalno oglaševanje doživlja sunkovito rast, vseeno pa nekatere novejše oblike digitalnega oglaševanja ostajajo zunaj marketinških pogovorov. Digitalno avdio oglaševanje, digitalno zunanje oglaševanje in dostavljanje TV-vsebin prek interneta postajajo vroča področja, ki jim bodo marketinški strokovnjaki v prihodnosti posvečali veliko pozornosti.

Digitalno oglaševanje prodira v tradicionalne medije

Digitalni ekosistem vedno znova ponuja novosti ter bolj interaktivne in personalizirane pristope, ki izdelek ali storitev še bolj približajo potrošniku. V zadnjih letih pa digitalno oglaševanje posega tudi na področja, ki so bila včasih značilna za tradicionalne medije.

Vzpon programatičnega avdio oglaševanja

V letu 2018 se je programatično avdio oglaševanje povečalo na 2,3 milijarde dolarjev, kar je 23 % več kot v letu 2017. V IAB-ju rast pripisujejo predvsem nedavnim tehnološkim inovacijam, rast pa so spodbudili tudi vedno bolj priljubljeni podkasti. Rast digitalnega zvoka je smiselno pripisati tudi uporabi zvoka v vozilih in mobilnih napravah ter vse bolj priljubljenim domačim pametnim asistentom.

Digitalno zunanje oglaševanje

Digitalno zunanje oglaševanje je v letu 2018 zabeležilo 10 milijard dolarjev prihodkov, kar je 4 % več kot leto prej. Nedavni tehnološki napredek, kot je zmožnost programatičnega zakupa panojev zunanjega oglaševanja, je prispeval k splošni rasti tega področja.

Dostavljanje TV-vsebin prek interneta

Selitev televizije in video vsebin na digitalne platforme pomeni, da se bo programatična TV v prihodnosti izvajala praktično na vseh vrstah in oblikah TV-vsebin. Klasično TV-oglaševanje počasi upada, nadomešča pa ga programatični TV-zakup na novih tehnoloških platformah. Za Združene države Amerike, ki na tem področju veljajo za najbolj razvit trg, se napoveduje, da bodo do leta 2022 naložbe v to obliko oglaševanja znašale kar 100 milijard dolarjev.

Napredni trgi, kot so Združene države Amerike, se novejših oblik digitalnega oglaševanja že poslužujejo in vlagajo vanje velike količine finančnih sredstev. Le vprašanje časa pa je, kdaj bodo takšne oblike polno zaživele tudi pri nas.

Deli

Arhiv