Deli

Glasovno iskanje in glasovni nadzor sta v zadnjih letih spremenila način komunikacije. Postavljanje vprašanj in ukazov na osebnih mobilnih telefonih in zvočnikih je postalo del vsakdana, vseeno pa ostaja vprašanje, kako bo glasovno iskanje v prihodnosti spremenilo odnos potrošnika do blagovnih znamk.

Glasovno iskanje spreminja komunikacijo iPROM Novice iz sveta

Glasovno iskanje je v tehnologiji prisotno že nekaj časa. Applova tehnologija za glasovno iskanje Siri je prisotna že od leta 2011, sedaj pa so Applu začela slediti še druga podjetja, ki z inovativnimi pristopi posegajo v komunikacijo med napravami in potrošniki.

Pametni telefoni so v glasovnem iskanju še vedno na prvem mestu, saj so postali človekov najboljši prijatelj. Tehnologija glasovnega iskanja pa prehaja tudi v druge kotičke vsakdanjega življenja – domovi, pisarne in avtomobili so postali konkurenčni iskanju na mobilnih napravah. Pri glasovnem iskanju je pomembna hitrost iskalnikov, ki morajo biti prilagojeni govoru. Povprečen človek lahko na minuto natipka približno 40 besed, govori pa s povprečno hitrostjo 150 besed na minuto. Priporočljivo je torej, da so glasovni asistenti dovolj pametni za hitrejše iskanje.

Podatki kažejo, da ljudje po daljši uporabi začnejo svoje glasovne asistente obravnavati podobno kot prijatelje. V študiji so ugotovili, da je 41 % lastnikov pametnih asistentov menilo, da lahko pogovor z njimi enačijo s pogovorom s prijateljem ali z znancem. Ista raziskava je razkrila, da 52 % anketirancev pametne asistente uporablja za pridobivanje informacij o poslih, prodaji in promocijah blagovnih znamk. Glede na to, da veliko uporabnikov pametne asistente že obravnava podobno kot ljudi, obstaja velika možnost, da bodo tudi blagovne znamke z glasovnim komuniciranjem pridobile večje zaupanje in zvestobo. Prav zato je priporočljivo, da blagovne znamke v svoje strategije vključijo tudi glasovno iskanje.

Virtualni pomočniki z uporabo strojnega učenja prek tona glasu in vzorcev vedenja potrošnikov že razumejo čustva in počutje posameznika. V prihodnosti bo zato zanimivo videti, kako bodo takšne podatke uporabili oglaševalci in tudi kako bodo na tem področju zagotovili varnost.

Deli

Arhiv