NOVICE IZ SVETA
Interactive Advertising Bureau (IAB) je predstavil združeno “branding” kampanjo, ki naj bi pomagala tržnikom bolje razumeti, kako naj bolj učinkovito uporabijo interaktivno oglaševanje za dosego poslovnih ciljev. V kampanji…
Analiza, ki so jo naredili pri Advertising.com, je pokazala, da spletni oglasi pop-up ustvarijo 13-krat več klikov kot standardne reklamne pasice (bannerji) s 468×60 pikami. V enotedenski raziskavi so…
Združenje spletnih založnikov (Online Publishers Association) je v prvem trimesečju ustvarilo 40% večji prihodek iz oglaševanja kot v enakem lanskem obdobju. V OPA so zelo ugledni člani, med njimi…
Rezultati raziskave družbe Lightningcast so pokazali, da je mogoče z internetnim oglaševanjem precej povečati prepoznavnost blagovne znamke. V raziskavi je šlo za konkreten primer oglaševanja avtomobila Hyundai Tiburon. Obiskovalci…
Družba Eyeblaster je predstavila nov format za spletno oglaševanje. Gre za pasico, veliko 100k, ki se z uporabo Eyeblasterjeve tehnologije stiskanja podatkov začne nalagati šele potem, ko se obiskovalcu…
Podjetje Unicast se je na trgu internetnega oglaševanja predstavilo z novim oglaševalskim formatom, ki je povsem podoben televiziji. Gre za celostranske 15-sekundne oglase v velikosti 300k, ki se predvajajo…
Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen se je skupaj s svojo agencijo za digitalne medije Tribal DDB odločil za celoletno oglaševalsko kampanjo v internetu. Doslej se je VW kot oglaševalec pojavljal…
Polovica od 20 največjih spletnih oglaševalcev v letu 2002 jih je na seznamu Fortune 500 – med njimi so Amazon.com, Estee Lauder, SBC Communications, General Motors in Barnes &…
Internetno oglaševanje trenutno dosega 1,4-odstotni delež v celotnem oglaševalskem kolaču, čeprav ljudje prebijejo na internetu od osem do deset odstotkov svojega časa. Internetna oglaševalska industrija pričakuje, da bo prihodnje…
Prihodki iz spletnega oglaševanja v četrtem trimesečju v ZDA so se povečali za dva odstotka na 1,5 milijarde dolarjev, ugotavljata Interactive Advertising Bureau (IAB) in New Media Group iz…