Vsiljivi, vendar neizogibni

Spletni oglasi so za uporabnike vsiljivi že od samega začetka internetnega oglaševanja, za založnike in lastnike spletnih strani pa so neizogibni. Če bodo založniki pravilno dozirali pojavljanje oglasov, jih…

Preberi več

iFilm z novim formatom

Spletni ponudnik zabavnih vsebin iFilm je pred kratkim razširil sodelovanje z izraelskim ponudnikom oglaševalskih formatov CheckM8. Poleg lebdečih oglasov in drugih formatov ima zdaj iFilm na svoji spletni strani…

Preberi več

S kliki nad čustva

V zadnjem času smo priča številnim primerjavam med televizijskim in internetnim oglaševanjem. O ustvarjanju in učinkih TV oglasov vemo praktično vse, česa pa so sposobni internetni kreativci? Ali lahko…

Preberi več

Top oglaševalci vse bolj vključujejo internet

Ugotovitve različnih tržnoraziskovalnih družb kažejo, da največji svetovni oglaševalci vse več sredstev namenjajo internetnemu oglaševanju. Avtomobilska industrija, ki na leto vloži v oglaševanje 14 milijard dolarjev, je ugotovila, da…

Preberi več

Manj televizije – več interneta

Raziskava družbe Nielsen/NetRatings je pokazala, da je večja uporaba interneta povezana z manjšim gledanjem televizije. Poleg tega so obiskovalci interneta pretežno mlajši, premožnejši in bolj izobraženi. Z neko drugo…

Preberi več

Travelocity zadovoljen z Unicastom

Spletna turistična agencija Travelocity se je odločila za oglaševalsko akcijo v različnih medijih, z namenom utrjevanja blagovne znamke. Za internetno oglaševanje so izbrali Unicastov format oglasa, ki se imenuje…

Preberi več

Bogatejši oglaševalski proračuni

Raziskava spletne raziskovalne družbe InsightExpress in založnika MediaPost je pokazala, da bodo letošnji oglaševalski proračuni višji od lanskih. Povečani proračuni naj bi najbolj koristili internetu, saj je kar 36…

Preberi več

Coca-Cola vidi nove priložnosti v internetu

Steve Hayer je kot novi predsednik in operativni direktor Coca-Cole udaril po mizi in zahteval nove prijeme pri oglaševanju. Prva žrtev nove usmeritve je bila oglaševalska agencija McCann-Erickson, ki…

Preberi več

Oglasi za internetno občinstvo

Na marketinškem oddelku londonske Business School so ugotovili, da oglaševalci zmečejo stran milijone funtov za TV oglase, ki jih nihče ne gleda. V času reklamnih blokov se ljudje sprehodijo…

Preberi več

Več za spletno oglaševanje

Oglaševalska in medijska podjetja v Avstraliji bodo z veseljem pozabila na leto 2002, saj so jih prizadeli zmanjšani oglaševalski proračuni. Letos bo približno enako, le internetu se piše bolje,…

Preberi več

Arhiv