Deli

Družba TNS Media Intelligence/CMR je ugotovila, da so se sredstva, ki so jih podjetja v ZDA vložila v oglaševanje v prvi polovici letošnjega leta, povečala za 6,8% na 61,6 milijarde dolarjev. V tem času je velik, kar 15% skok uspel tudi internetnemu oglaševanju, ki so mu namenili dobre tri milijarde dolarjev. Vložek v spletne oglse se je že skoraj izenačil s sredstvi, ki jih podjetja namenjajo oglaševanju na lokalnih radijskih postajah. Sicer pa sta bila v prvi polovici leta 2003 največja oglasna zapravljivca General Motors in Procter&Gamble s skorajda enakim proračunom.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv