Deli

V preteklosti smo bili že večkrat priča uspešnim oglaševalskim online kampanjam, ki so bile namenjene končnim kupcem. Morda smo zato kar malce zanemarili zgodbe na medpodjetniški ravni. Trije uspešni primeri, ki jih predstavljajo Siemens, Microsoft in Symbol, kažejo, da so obogateni spletni oglasi primerni tudi za take kampanje. Siemens je svoje posrednike zabaval in izobraževal z online igrico, Microsoft je profesionalce IT v manjših podjetjih motiviral s kvizom in nagradami, Symbol pa je direktorje IT oddelkov z reklamnim oglasom poskušal prepričati, naj preberejo opis najnovejšega dlančnika.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv