Deli

Raziskovalna družba Dieringer je v anketi, v katero je bilo vključenih 2.000 ameriških potrošnikov, ugotovila, da vse več ljudi pred offline nakupom blaga ali storitev najprej preveri ponudbo v internetu. Internet ima vpliv tudi na spreminjanje percepcije blagovnih znamk, so še ugotovili raziskovalci. To je bilo razvidno pri vseh glavnih področjih, zajetih v anketi: letalskih, nastanitvenih, finančnih in zavarovalniških storitvah ter gospodinjskih izdelkih in oblačilih.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv