Deli

V Avstraliji je delež internetnega oglaševanja v celotnem oglaševalskem kolaču približno 1%. Za primerjavo povejmo, da je v ZDA 3%, v Veliki Britaniji pa 2,5%. Avstralski medijski strategi si želijo, da bi se delež sredstev, ki jih podjetja namenjajo internetnemu oglaševanju, kmalu približal tem številkam. Vse kaže, da so na dobri poti, saj je ena od večjih avstralskih agencij, ki prodaja spletni oglaševalski prostor, zabeležila dobiček v višini 126.000 avstralskih dolarjev – v nasprotju z letom poprej, ko so pridelali skoraj milijonsko izgubo.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv