Deli

Letos bodo japonska podjetja namenila okrog 860 milijonov dolarjev za internetno oglaševanje, kar bo 25% več kot v letu 2002. Tako kot v ZDA so glavni spletni oglaševalci proizvajalci potrošniškega blaga kot na primer pijače, zabavna elektronika in avtomobili. Eden glavnih pobudnikov za večji delež internetnega oglaševanja je Yahoo Japan. Kljub temu, da delež internetnega oglaševanja v celotnem japonskem oglaševalskem kolaču znaša le 1,5%, je to področje v izjemnem vzponu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv