Deli

V začetku leta so se najbolj optimistične napovedi za rast vlaganj v spletno oglaševanje sukali okrog 8%, zdaj pa se je izkazalo, da je bila polletna rast 12,5%, za spletno oglaševanje pa so podjetja v prvih 6 mesecih namenila 3,2 milijarde dolarjev. K temu sta največ pripomogla dva razloga: vse več obiskovalcev interneta ima širokopasovni dostop (broadband), internetno oglaševanje pa postaja vse bolj integrirano v medijske plane. Če k temu dodamo še dejstvo, da ameriški najstniki (verjetno še drugod po svetu) preživijo več časa na internetu kot pred TV, nas usmeritev podjetij v internet ne more več presenetiti.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv