Internet povečuje prepoznavnost blagovne znamke

Rezultati raziskave družbe Lightningcast so pokazali, da je mogoče z internetnim oglaševanjem precej povečati prepoznavnost blagovne znamke. V raziskavi je šlo za konkreten primer oglaševanja avtomobila Hyundai Tiburon. Obiskovalci…

Preberi več

Obogatena medijska pasica

Družba Eyeblaster je predstavila nov format za spletno oglaševanje. Gre za pasico, veliko 100k, ki se z uporabo Eyeblasterjeve tehnologije stiskanja podatkov začne nalagati šele potem, ko se obiskovalcu…

Preberi več

Celostranski online oglasi

Podjetje Unicast se je na trgu internetnega oglaševanja predstavilo z novim oglaševalskim formatom, ki je povsem podoben televiziji. Gre za celostranske 15-sekundne oglase v velikosti 300k, ki se predvajajo…

Preberi več

Volkswagnova celoletna online kampanja

Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen se je skupaj s svojo agencijo za digitalne medije Tribal DDB odločil za celoletno oglaševalsko kampanjo v internetu. Doslej se je VW kot oglaševalec pojavljal…

Preberi več

Online vremena bodo se zjasnila

Polovica od 20 največjih spletnih oglaševalcev v letu 2002 jih je na seznamu Fortune 500 – med njimi so Amazon.com, Estee Lauder, SBC Communications, General Motors in Barnes &…

Preberi več

2% v letu 2004

Internetno oglaševanje trenutno dosega 1,4-odstotni delež v celotnem oglaševalskem kolaču, čeprav ljudje prebijejo na internetu od osem do deset odstotkov svojega časa. Internetna oglaševalska industrija pričakuje, da bo prihodnje…

Preberi več

Porast spletnega oglaševanja

Prihodki iz spletnega oglaševanja v četrtem trimesečju v ZDA so se povečali za dva odstotka na 1,5 milijarde dolarjev, ugotavljata Interactive Advertising Bureau (IAB) in New Media Group iz…

Preberi več

Novi Unicastovi naročniki

Vse več podjetij – pretežno iz farmacevtske, turistične, poslovne in zabavne panoge – se odloča za uporabo obogatenih spletnih oglasov, ki predstavljajo mešanico oglaševalnih tehnik na TV, v tiskanih…

Preberi več

Ovire pri online oglaševanju

Raziskava Unicasta je pokazala, da so glavne ovire pri povečanju proračunov za online oglaševanje standardizacija, nezmožnost primerjave med online in offline oglaševanjem ter sprejemanje tovrstnega oglaševanja s strani uporabnikov….

Preberi več

Je obrat pred vrati?

Oglaševanje v spletu med 500 največjimi podjetji v ZDA (Fortune 500) je v letu 2002 zraslo za 6 odstotkov, so sporočili iz družbe Nielsen/NetRatings. Največja ameriška podjetja so povečala…

Preberi več

Arhiv