Deli

DoubleClick je v poročilu o smernicah na področju spletnega oglaševanja v letošnjem tretjem četrtletju zapisal, da je bilo glede na vse posredovane spletne oglase kar 37 odstotkov večpredstavnih spletnih oglasov (v prvem trimesečju 2001 je bil ta delež 17,3-odstoten). Večpredstavni spletni oglasi so pritegnili tudi več obiska, saj je bil povprečen odstotek klikov (click-trough rate) na večpredstavni oglas 5,41-odstoten, pri tradicionalnih oglasnih pasicah pa 1,57-odstoten.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv