Deli

Vsi tržniki vedo, da je od zavedanja, da neko blago ali storitev obstajata na trgu, pa do nakupa dolga pot – tako v realnem kot v virtualnem svetu interneta. Da bi obnašanje potrošnikov lažje napovedali in usmerjali, so tržniki razvili posebne marketinške prijeme (behavioral marketing). Kaj je torej treba ponuditi potencialnemu kupcu, ki ga privabi spletni oglas? Obisk spletne strani, pridobitev e-naslova, znana lokacija fizične trgovine, spletni kupon za cenejši nakup, brezplačna telefonska številka centra za informacije, nakup darilnega certifikata in nakup v internetni trgovini. Vse to vodi v uspešen prodajni cikel, ki se začne s spletnim oglasom.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv