Deli

Interactive Advertising Bureau (IAB) in PricewaterhouseCoopers sta objavila podatke o prometu na področju internetnega oglaševanja v prvih šestih mesecih letošnjega leta v ZDA. Podjetja so za spletno oglaševanje namenila 3,3 milijarde dolarjev, kar je pomenilo dobrih 10 odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju. Gledano samo drugo trimesečje, pa je rast še bolj očitna, saj je bilo prometa za 1,66 milijarde dolarjev, kar je pomenilo skoraj 14-odstotno rast. Glavni razlogi za povečanje deleža spletnega oglaševanja so uspehi tovrstnih oglaševalskih kampanj in nove metode merjenja učinkovitosti, kakor tudi povečevanja števila internetnih priključkov in širokopasovnih povezav.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv