Deli

Raziskava družbe Dynamic Logic je pokazala, da lahko spletni oglasi z zvokom pripomorejo k bistveno večjemu zavedanju o blagovni znamki. Trije večji oglaševalci, vključujoč družbo Johnson & Johnson, so imeli online oglase z zvokom objavljene na spletni strani Baby Center, meritve pa so pokazale, da je bil odziv na zvočne oglase od 15 do 168 odstotkov večji kot na “nema” oglasna sporočila. Do podobnih izsledkov so prišli tudi pri Unicastu, oglaševalci pa v online oglasih poleg zvoka želijo tudi video.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv