Deli

Svetovalna družba PriceWaterhouseCoopers (PWC) je ugotovila, da bo internetno oglaševanje v Zahodni Evropi letos zraslo za več kot 10%. Glavna razloga za to sta dva: večji delež plačanih zadetkov v iskalnikih in številčnejša uporaba interneta. Olimpijske igre v Atenah leta 2004 in svetovno nogometno prvenstvo v Nemčiji leta 2006 bosta poskrbela za nadaljnjo rast internetnega oglaševanja še vsaj naslednja štiri leta. Sicer pa naj bi bil skupni letošnji izplen iz online oglaševanja v Veliki Britaniji, Franciji, Italiji, Nemčiji, Španiji in Nizozemski 886 milijonov evrov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv