Spletni video oglas je enakovreden televizijskemu spotu

Google je skupaj s podjetjem Harris Interactive izvedel raziskavo, s katero skuša prepričati podjetja z izdelki široke potrošnje, da je spletno oglaševanje enako ali celo učinkovitejše od tradicionalnega TV…

Preberi več

Tržniki iščejo prave načine za merjenje uspešnosti oglaševalskih kampanj v družabnih mrežah

S hitrim porastom priljubljenosti družabnih mrež se tržniki vse bolj soočajo z novim izzivom – kako pravilno meriti uspešnost oglaševalskih akcij, ki se odvijajo na takih medijih. Dejstvo je,…

Preberi več

Spletni uporabniki ne marajo niti anonimnega sledenja

Rezultati študije, ki so jo izvedli pri neprofitni organizaciji, ki se ukvarja z zasebnostjo spletnih uporabnikov, Truste, je pokazala, da se 71 odstotkov uporabnikov zaveda, da podjetja sledijo njihovim…

Preberi več

Mame na spletu: brskajo, raziskujejo, nakupujejo

Če so nekoč tržniki oglaševali na TV (med limonadami, čez dan), da so dosegli mame, pa danes več kot 40 odstotkov ameriških mam hodi na splet, med njimi pa…

Preberi več

Vedenjsko ciljanje in spletno video oglaševanje – sanjski par

Dve največji področji rasti v spletnem oglaševanju sta bili in bosta najverjetneje tudi v prihodnje vedenjsko ciljanje (BT) ter video oglaševanje. BT je postal že skoraj nuja za vsako…

Preberi več

Volitve 2.0: internet velik tekmec TV

Številni Američani uporabljajo internet za to, da izvejo, kaj se dogaja po svetu. Po raziskavi, ki so jo izvedli pri podjetju Zogby International, je za skoraj polovico vprašanih internet…

Preberi več

Spletni video, ki je pod nadzorom uporabnikov, si utira pot navzgor

Potrošniki vse bolj nadzirajo svoje medijske izkušnje, kar je najbolj očitno ravno na internetu. Tu se uporabniki poslužujejo iskalnikov, da pridejo do informacij, pošiljajo elektronsko pošto za naročanje na…

Preberi več

Postaja osebni računalnik nova televizija?

Število gledalcev, ki svoje najljubše TV serije gledajo s pomočjo spleta, narašča. Po podatkih Nielsenovega Media Research poročila naj bi si v zadnjih treh mesecih kar 25 odstotkov spletnih…

Preberi več

Mladostniki so mojstri v hkratnem spremljanju večih medijev

Glede na raziskavo, ki so jo opravili pri raziskovalnem podjetju Grunwald Associates LLC, mladi televiziji ne namenjajo največ pozornosti. Okoli 64 odstotkov mladih gre na internet, medtem ko gledajo…

Preberi več

Drzna Toyotina kampanja na Youtube

Toyota je za svojo marketinško kampanjo za novo corrolo sedan izbrala spletno stran Youtube. Ker gre za neobičajno kampanjo, niti pri Youtube niti pri Toyoti ne vedo, kako se…

Preberi več

Arhiv