NOVICE IZ SVETA
Google je skupaj s podjetjem Harris Interactive izvedel raziskavo, s katero skuša prepričati podjetja z izdelki široke potrošnje, da je spletno oglaševanje enako ali celo učinkovitejše od tradicionalnega TV…
S hitrim porastom priljubljenosti družabnih mrež se tržniki vse bolj soočajo z novim izzivom – kako pravilno meriti uspešnost oglaševalskih akcij, ki se odvijajo na takih medijih. Dejstvo je,…
Rezultati študije, ki so jo izvedli pri neprofitni organizaciji, ki se ukvarja z zasebnostjo spletnih uporabnikov, Truste, je pokazala, da se 71 odstotkov uporabnikov zaveda, da podjetja sledijo njihovim…
Če so nekoč tržniki oglaševali na TV (med limonadami, čez dan), da so dosegli mame, pa danes več kot 40 odstotkov ameriških mam hodi na splet, med njimi pa…
Dve največji področji rasti v spletnem oglaševanju sta bili in bosta najverjetneje tudi v prihodnje vedenjsko ciljanje (BT) ter video oglaševanje. BT je postal že skoraj nuja za vsako…
Številni Američani uporabljajo internet za to, da izvejo, kaj se dogaja po svetu. Po raziskavi, ki so jo izvedli pri podjetju Zogby International, je za skoraj polovico vprašanih internet…
Potrošniki vse bolj nadzirajo svoje medijske izkušnje, kar je najbolj očitno ravno na internetu. Tu se uporabniki poslužujejo iskalnikov, da pridejo do informacij, pošiljajo elektronsko pošto za naročanje na…
Število gledalcev, ki svoje najljubše TV serije gledajo s pomočjo spleta, narašča. Po podatkih Nielsenovega Media Research poročila naj bi si v zadnjih treh mesecih kar 25 odstotkov spletnih…
Glede na raziskavo, ki so jo opravili pri raziskovalnem podjetju Grunwald Associates LLC, mladi televiziji ne namenjajo največ pozornosti. Okoli 64 odstotkov mladih gre na internet, medtem ko gledajo…
Toyota je za svojo marketinško kampanjo za novo corrolo sedan izbrala spletno stran Youtube. Ker gre za neobičajno kampanjo, niti pri Youtube niti pri Toyoti ne vedo, kako se…