Deli

Rezultati študije, ki so jo izvedli pri neprofitni organizaciji, ki se ukvarja z zasebnostjo spletnih uporabnikov, Truste, je pokazala, da se 71 odstotkov uporabnikov zaveda, da podjetja sledijo njihovim spletnim aktivnostim z namenom pošiljanja ciljanih oglasov. Večina teh (57 odstotkov) pa se s tem ne strinja, četudi njihovega vedenja podjetja ne morejo povezati z njihovimi imeni. Hkrati pa 72 odstotkov spletnih uporabnikov ne mara nerelevantih oglasov, čeprav je ena izmed ključnih strategij za prikazovanje relevantnih oglasov ravno vedenjsko ciljanje, kjer se sledi uporabnikom, na tej podlagi pa se nato servira oglase. Gre za precejšno kontradiktornost med uporabniki, saj po eni strani ne marajo nerelevantnih oglasov, po drugi pa ne želijo biti sledeni. Nekateri uporabniki so sicer privolili v to, da bi svoje podatke dali v spletnih anketah, vendar pa strokovnjaki, kot je Dave Morgan, dvomijo v uspešnost takšne metode. Večini potrošnikov se namreč s takimi stvarmi ne da ukvarjati.

Dejstvo pa ostaja, da bo podjetjem težko pridobiti zaupanje uporabnikov, saj je med njimi mnogo strahu in nezaupanja. Edina očitna rešitev pri vsem tem je, da so pridobljeni podatki uporabljeni na čim bolj transparenten način, ki bo usklajen tudi z zakonom.

Deli

Arhiv