Miti in resnice spletnega video oglaševanja

Z dozorevanjem spletnega video oglaševanja obsežne in nemerljive televizijske kampanje izgubljajo svojo privlačnost. TV oglaševanje sicer oglaševalcem še prinaša določeno vrednost, je pa vsekakor nujno poudariti nekatere napačne predstave…

Preberi več

Splet 3.0: vsebina tretjega je kralj

Če so še desetletje nazaj mediji delovali po principu proizvajanja lastne vsebine, kar je potegnilo za seboj ogromne stroške, pa jih danes večina prebrska internet in skupaj zbere novice,…

Preberi več

J&J odpravlja stres s spletno oglaševalsko kampanjo

Johnson&Johnson je prejšnji teden lansiral novo spletno oglaševalsko akcijo, ki se poslužuje tako elementov oglaševanja v družabnih mrežah, video oglaševanja kot oglaševanja s pomočjo t.i.widget (dodatek s spletne strani)….

Preberi več

Spletno oglaševanje v ZDA cveti kljub ekonomski krizi

Kljub oglaševalskim kampanjam za olimpijske igre in jesenske predsedniške volitve, so sredstva za oglaševanje v upadu. Razen na internetu. Spletno oglaševanje ne samo, da si hitreje opomore od padcev…

Preberi več

Spletno oglaševanje bo leta 2009 v VB prehitelo TV oglaševanje

Najnovejše poročilo IAB, PricewaterhouseCoopers in World Advertising Research Center razkriva presenetljivo novico. Pravi, da naj bi spletno oglaševanje do konca prihodnjega leta prehitelo televizijsko in tako postalo največji oglaševalski…

Preberi več

Vse televizije, ob vsakem času – na internetu. Poglejte si PrimeTimeRewind.com

Sanje nekaterih direktorjev TV mrež, da bi imeli gledalci na enem mestu zbrane programe vseh televizij, se uresničujejo. Nedavno lansirana spletna stran PrimeTimeRewind.com uporablja brezplačne video povezave vseh TV…

Preberi več

Spletni video oglas je enakovreden televizijskemu spotu

Google je skupaj s podjetjem Harris Interactive izvedel raziskavo, s katero skuša prepričati podjetja z izdelki široke potrošnje, da je spletno oglaševanje enako ali celo učinkovitejše od tradicionalnega TV…

Preberi več

Tržniki iščejo prave načine za merjenje uspešnosti oglaševalskih kampanj v družabnih mrežah

S hitrim porastom priljubljenosti družabnih mrež se tržniki vse bolj soočajo z novim izzivom – kako pravilno meriti uspešnost oglaševalskih akcij, ki se odvijajo na takih medijih. Dejstvo je,…

Preberi več

Spletni uporabniki ne marajo niti anonimnega sledenja

Rezultati študije, ki so jo izvedli pri neprofitni organizaciji, ki se ukvarja z zasebnostjo spletnih uporabnikov, Truste, je pokazala, da se 71 odstotkov uporabnikov zaveda, da podjetja sledijo njihovim…

Preberi več

Mame na spletu: brskajo, raziskujejo, nakupujejo

Če so nekoč tržniki oglaševali na TV (med limonadami, čez dan), da so dosegli mame, pa danes več kot 40 odstotkov ameriških mam hodi na splet, med njimi pa…

Preberi več

Arhiv