Deli

Pri P&G-ju so govorice o tem, da bodo tudi do 20 odstotkov marketinških sredstev namenili spletnemu marketingu, vse glasnejše. In testna država za to naj bi bila Kanada, ki se je v preteklosti že izkazala za dobro testno podlago. Če se bo ta revolucionarni premik izkazal za uspešnega, potem se bo podobno zgodilo tudi v ZDA in kasneje tudi v drugih državah po svetu. Te govorice je potrdil tudi Tim Penner, P&G-jev kanadski direktor, čeprav je konkurenca prepričana, da gre pri vsem skupaj za dezinformacijsko kampanjo, naperjeno proti njim.  

No, kakorkoli že, če se bo to zgodilo že z letošnjim prvim julijem, kakor napovedujejo, bi to lahko pomenilo več kot 600 milijonov dolarjev manj za televizijo in tisk v naslednjih dveh letih. To pa je res ogromen premik in velik če …

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv