Generacija Y vodi pot, generacija X ji sledi

Generacija Y, ki jo sestavljajo mladi, stari od 18 do 28 let, so prvi pri sprejemanju novih tehnologij, saj je kar devet od desetih lastnikov osebnih računalnikov in 82…

Preberi več

Boj za ženske na spletu

Medijska podjetja in oglaševalci se na vse pretege trudijo pritegniti pozornost žensk, ki se nahajajo na spletu, saj postajajo vse pomembnejše odločevalke o nakupih v svojih družinah in s…

Preberi več

Z mobilnim oglaševanjem do boljšega pozicioniranja blagovne znamke

Dynamic Logic je pred kratkim objavila rezultate raziskave o tem, kako mobilno oglaševanje vpliva na zavedanje o blagovnih znamkah in na nakupni namen potrošnikov. Med seboj so primerjali skupino,…

Preberi več

Ciljna skupina: otroci 10 do 14 let

{literal}

Preberi več

Napoved za oglaševanje do konca leta 2008

Po podatkih poročila podjetja IDC je spletno oglaševanje v drugem četrtletju letošnjega leta doseglo 20,1-odstotno rast, kar pomeni 7,01 milijarde USD. V lanskem letu za enako obdobje je bil…

Preberi več

Uporabniki gledajo spletni video oglas

Po podatkih raziskave o spletnem video oglaševanju in “in-stream” oglaševanju v Evropi, ki jo je izvedlo podjetje Jupiter, uporabnike spletni video oglasi ne motijo – samo 5…

Preberi več

Petina gledalcev gleda televizijo na spletu

Podjetje Integrated Media Measurement Inc. (IMMI) je izvedlo raziskavo, s katero so ugotovili, da petina Ameriških televizijskih gledalcev spremlja televizijske programe prek interneta – še posebej to velja za…

Preberi več

Drugačen pogled na trženje v spletnih skupnostih

Tržniki si želijo v svoje trženjske strategije vključiti spletne skupnosti. Vsi so namreč že slišali za primere, ko so na YouTube-ovi videi postali »viralni« in so dosegli milijone praktično…

Preberi več

Najstniki kupujejo na spletu, imajo raje resničnost kot virtualnost, so pa tudi zaskrbljeni

Nova raziskava, ki sta jo izvedla OTX in The Intelligecne Group, ugotavlja, da najstniki v povprečju na internetu preživijo 11,5 ure na teden, kjer počnejo marsikaj od pošiljanja neposrednih…

Preberi več

P&G spoznava moč “mamic blogark”

Pri blagovni znamki Pampers bodo povabili mame, ki pišejo spletne dnevnike, v svoje poslovne prostore v Ohio. S tem želijo vplivati na tiste, ki so na spletu mnenjski voditelji,…

Preberi več

Arhiv