Kombiniranje televizije z internetom – pot do boljših rezultatov

NBC Universal je v času olimpijskih iger izvajal raziskavo, s katero so skušali ugotoviti vpliv spletnega oglaševanja na potrošnike. Rezultati so še enkrat več pokazali na nujnost kombiniranja televizije…

Preberi več

Zdravje – vroča tema na internetu

comScore je pred kratkim objavil rezultate raziskave, ki je pokazala, da je kategorija spletnih strani, ki pokrivajo zdravje, v zadnjem letu zrasla za 21 odstotkov, kar je več kot…

Preberi več

Spletne skupnosti: Kaj je “velika ideja”?

V prvi od razprav z naslovom Facebook Spark Series, ki so jo pripravili pri Advertising Week, so udeleženci ugotovili, da se mora “velika ideja” za blagovne znamke, da bodo…

Preberi več

10 spletnih strani, vrednih ogleda

Kvalitetna spletna stran je vse kaj drugega kot samo »ljubka« domača stran. Kaj pa ja tisto, kar privablja kupce znova in znova z željo po še?Oglejte si 10 strani,…

Preberi več

Prihodnost (spletnega) oglaševanja – video igrice?

Večina oglaševalcev in njihovih agencij se zaveda, kako pomembno je doseganje ciljne skupine mladih. Ne zgodi pa se pogosto, da bi našli platformo, ki jo uporablja praktično celotna demografska…

Preberi več

Spletno vedenje mam X in Y generacije

Raziskava NewMediaMetrix je pokazala na pomembno razliko v digitalnem vedenju, ki ga kažejo mame iz X in Y generacije, ko gre za vzgojo otrok. Tako se slednja poslužuje sodobnih…

Preberi več

Spletne skupnosti osvajajo »Baby Boom« generacijo

{literal}

Preberi več

iPROM dopolnil terminološki slovar spletnega oglaševanja

Pred približno letom dni so v iPROM-u oblikovali in uredili prvi slovar spletne oglaševalske terminologije tako s področja tehnologije kot tudi trženja na področju digitalnega marketinga. To najobsežnejšo zbirko…

Preberi več

Generacija Y vodi pot, generacija X ji sledi

Generacija Y, ki jo sestavljajo mladi, stari od 18 do 28 let, so prvi pri sprejemanju novih tehnologij, saj je kar devet od desetih lastnikov osebnih računalnikov in 82…

Preberi več

Boj za ženske na spletu

Medijska podjetja in oglaševalci se na vse pretege trudijo pritegniti pozornost žensk, ki se nahajajo na spletu, saj postajajo vse pomembnejše odločevalke o nakupih v svojih družinah in s…

Preberi več

Arhiv