Deli

Avgusta je eMarketer napovedal, da bodo vložki v spletno oglaševanje zrasli iz 24,5 milijarde ameriških dolarjev v letu 2008 na 28,5 v letu 2009. Prav tako sta takrat eMarketer in IAB poročala o 15,2-odstotni rasti spletnega oglaševanja v prvi polovici letošnjega leta.
Kljub temu, da so bile vse napovedi narejene pred zadnjo finančno krizo, pa so si analitiki edini, da bo rast spletnega oglaševanja še vedno dvoštevilčna tako v letu 2008 kot 2009. Po drugi strani sicer obstajajo strokovnjaki, ki so precej manj optimistični in napovedujejo zelo zmanjšano rast vlaganja v internet v naslednjem letu, pa »podatki s terena« pravijo drugače.
McKinsey&Co. je izvedel raziskavo med 340 vodilnimi v marketinških oddelkih v podjetjih po celem svetu, ki je pokazala, da jih 91 odstotkov vključuje spletno oglaševanje v svoje marketinške plane, polovica pa jih pravi, da bodo vsaj ohranili obstoječi nivo vlaganj vanj ali pa ga povečali. 55 odstotkov jih je celo izjavilo, da zmanjšujejo sredstva na tradicionalnih medijih, da bi povečali sredstva za internet.
Forrester Research je v svoji raziskavi vprašal 333 tržnikov, kako bi spremenili svoje spletne budžete, če bi prišlo do finančne krize. Več kot ena četrtina jih je odgovorila, da bi ga povečali, 15 odstotkov pa je ostalo neodločenih. Samo 13 odstotkov bi sredstva, namenjena internetu, zmanjšalo.
Septembrska raziskava, ki jo je opravilo podjetje Epsilon je prav tako pokazala, da jih med 175 vodji marketinških oddelkov 63 odstotkov pričakuje povečanje sredstev za spletno oglaševanje.
In ne nazadnje, oktobrska raziskava, ki jo je izvedlo podjetje MarketingProfs med 600 ameriškimi tržniki, je pokazala, da 60 odstotkov tržnikov namerava dvigniti sredstva za spletno oglaševanje kot odgovor na finančno in gospodarsko krizo.
 

 

Deli

Arhiv