Deli

Vse več podjetij vse več svojega oglaševalskega denarja namenja oglasom v spletnih igrah, saj prek njih dosežejo drugače težko dosegljiv segment mladih med 18 in 34 letom starosti. Z vključitvijo oglasa v igro ima oglaševalec realno možnost, da z njimi vzpostavi stik.
Danes se v ZDA povprečni budžeti za umeščanje oglasov v PlayStation 3 video igrice gibljejo med 150.000 in 200.000 ameriških dolarjev in od 400.000 do 500.000 dolarjev na oglaševalsko kampanjo. Med podjetji, ki namenjajo tovrstnemu oglaševanju več sredstev, so T-Mobile, DoubleFusion, IGA Worldwide in Massive. V eni od prejšnjih novičk pa smo že pisali o novo izvoljenemu ameriškemu predsedniku, ki se je prav tako lotil te taktike.
Seveda pa ima oglaševanje v spletnih igricah še vedno določene omejitve, ki preprečujejo, da bi oglaševalci tja namenjali večje količine denarja. Predvsem gre tu za tehnološki problem merjenja uspešnosti akcij in umestitve oglasa v igrico tako, da ta ne bi vplival na sam potek igre.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv