NOVICE IZ SVETA
Vse več organizacij je v zadnjem letu začelo uporabljati platforme za upravljanje s podatki o potrošnikih (CDP), ki so lahko tudi B2B podjetjem v pomoč pri komuniciranju in izmenjavi podatkov med prodajniki in tržniki.
Nobena novost ni, da se od podjetij danes zahteva visoko prilagodljivost in agilnost. Številna se usmerjajo v agilni marketing, ki najbolje deluje takrat, ko je osredotočen na potrošnika in temelji na agilnem merjenju podatkov.
Različne gospodarske panoge nameravajo v prihodnosti začeti uporabljati storitve 5G.
Trgovci na drobno so morali v zadnjem letu bistveno prilagoditi svoje marketinške strategije.
Spletne skupnosti so v življenju uporabnikov zelo pomembne – v zadnjem letu še toliko bolj.
Oglaševalci in potrošniki se soočajo z nenehnimi spremembami.
Da bo digitalna izkušnja potrošnikov ob nakupu luksuznega blaga dobra, jim morajo podjetja ponuditi možnost edinstvene prilagoditve izdelkov.
Ob pravilni uporabi so podatki o nameri zmogljivo B2B-orodje.
Med prihajajočimi trendi je premik s platform za upravljanje odnosov s strankami v podatkovna skladišča.
Trgovci si z vpogledi v vedenje potrošnikov med nakupovalno sezono pomagajo pri tem, kako izpolniti njihove spreminjajoče se potrebe.