Deli

Digitalna preobrazba je pospešila prodajo prek spleta in posledično naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah, ki jim bo v prihodnjih letih namenjen vse večji kos digitalnega oglaševalskega kolača.

Vse večje naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševanje v spletnih trgovinah je bilo že pred pandemijo precej privlačno za oglaševalce in trgovce, še zlasti v panogi potrošniškega pakiranega blaga (CPG). Amazon se je s svojo e-trgovino zavihtel med največje ponudnike digitalnega oglasnega prostora v ZDA, podobno tudi Walmart, Target in eBay.

Pospešena digitalna preobrazba v gospodarstvu in družbi se je odražala tudi na povečanju maloprodaje prek spleta in posledično povečanju naložb v digitalno oglaševanje – v ZDA na skoraj 50 %. Ob izteku lanskega leta so oglasi, ki so se nanašali na spletno prodajo, zavzemali okoli 12 % naložb v digitalno oglaševanje, kar je za 3 odstotne točke več kot v letu 2019.

Vse kaže, da bodo na trgu digitalnega oglaševanja naložbe v oglaševanje v spletnih trgovinah še naprej in še hitreje rastle. Če so leta 2019 znašale 12,5 milijona ameriških dolarjev, bodo po napovedih eMarketerja leta 2024 dosegle že 41,33 milijona.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv