Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Iskalniška poizvedba: darila, prazniki, 2016

Leon Brenčič

Spletno raziskovanje prazničnih nakupovalnih navad kaže, da vse več potrošnikov nakupuje tako, da pred nakupom o izdelkih opravi temeljito poizvedbo na internetu. Da boste svojim kupcem v (pred)prazničnem času ponudili dovolj relevantnih informacij in si pri potrošnikih zagotovili ustrezen priklic, vam podajam nekaj konkretnih nasvetov, ki vam bodo pomagali vrhunec leta pričakati zmagoslavno.

Preberi več
Kam gremo s tehnologijo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kam gremo s tehnologijo?

Simon Struna

Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

Preberi več
Kakšen pomen ima mobilni kanal? - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Kakšen pomen ima mobilni kanal?

Andrej Beširevič

Bistvo večkanalnega pristopa na digitalu je, da uporabniku dostavimo konsistentno, vsebinsko povezano in relevantno uporabniško izkušnjo – na vseh napravah in v vseh spletnih okoljih. Žal se blagovne znamke pri tem še vedno premalo zavedajo pomena, ki ga ima mobilni kanal.

Preberi več
Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob zivce - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Slabe prakse ali kako uporabnika na spletu najhitreje spraviti ob živce!

Lucie Pokorna

V tokratnem zapisu predstavljam nekatere slabe prakse, ki jih pri raziskovanju spletnih mest in spletnih trgovin še kar prepogosto izbrskam in ki – tako meni kot verjetno še številnim drugim uporabnikom – bistveno slabšajo uporabniško izkušnjo.

Preberi več
Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi - iPROM - Mnenja strokovnjakov-  Anže Hribar

Optimizirajte svoje kampanje AdWords s 3 pomembnimi Googlovimi novostmi

Anže Hribar

Google nam je na področju iskalnih oglasov v letu 2016 pripravil ogromno novosti. Od ukinitve oglasnih pozicij na desni strani in razširjenih tekstovnih oglasov, do možnosti prilagajanja modifikatorja najvišje ponudbe za CPC glede na izbrani tip naprave.

Preberi več
Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Zakaj in kako morajo biti oglasi prilagojeni pametnim telefonom?

Andrej Beširevič

Uporabniška izkušnja na pametnih telefonih je vsa naučena pravila v oglaševanju ponovno obrnila na glavo – bistveno manjši zaslon, omejeno število znakov in vse krajša pozornost uporabnikov na pametnih napravah narekujejo drugačen pristop k oglaševanju. Kakšni oglasi bodo uspeli in jih zagotovo dosegli?

Preberi več
ZDA živijo »mobilno« - trend pa bo kmalu tudi evropski - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

ZDA živijo »mobilno« – trend pa bo kmalu tudi evropski

Andrej Ivanec

ZDA sodijo med vodilne države na področju digitalizacije, običajno pa velja tudi, da se njihovi trendi v Evropo prezrcalijo z eno- ali nekaj letnim zamikom. Zdaj, ko to vemo, bomo IAB-jevo poročilo o digitalizaciji ZDA v 2015 brali nekoliko drugače.

Preberi več
Mobilna-telefonija-najvecji-fenomen-cloveske-tehnologije-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec

Mobilna telefonija: največji fenomen človeške tehnologije

Andrej Ivanec

Še nobena tehnologija ni imela na nas takega vpliva. Mobilni telefon je najhitreje rastoči tehnološki fenomen v zgodovini človeštva: samo v treh desetletjih se je število naprav iz 0 povečalo na 7,2 milijardi aktivnih enot.

Preberi več
Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 2. del

Lucie Pokorna

Se še spomnite dveh mojih prigod iz preteklega zapisa? Kako pa se lahko sploh odzovemo na vpliv mobilnih naprav na nakupovanje?

Na nove trende lahko reagiramo le v primeru,…

Preberi več
Mobilni_boom-LuciePokorna1

Mobilni »boom« in nakupovanje: Kako (ne) izgubljati kar 38 % potencialnih strank – 1. del

Lucie Pokorna

Po Googlovi raziskavi iz aprila 2013 uporablja 79 % lastnikov pametnih telefonov svoje telefone kot pomoč pri nakupovanju. Od tega jih kar 84 % telefone uporablja tudi pri nakupovanju…

Preberi več

Avtorji