Nova raziskava Shopper's Mind 2021: Spletni kupci v Sloveniji nakupujejo vse pogosteje - iPROM - Novice

Nova raziskava Shopper’s Mind 2021: Spletni kupci v Sloveniji nakupujejo vse pogosteje

Aktualna raziskava Shopper’s Mind 2021, ki jo izvaja konzorcij partnerjev Valicon, iPROM in Ceneje.si, je pokazala, da se trend rasti spletnega nakupovanja nadaljuje. V Sloveniji je med spletnimi nakupovalci zabeležila povečano frekvenco in intenzivnost spletnega nakupovanja. Največ nakupov beležijo kategorije moda, dom in vrt ter elektronika, povprečna vrednost nakupa pa znaša skoraj 100 evrov. 73 odstotkov Slovencev opravi štiri spletne nakupe letno, slaba polovica pa je takih, ki nakupujejo redno, pri tem pa najpogosteje uporabljajo pametni telefon in plačujejo s karticami.

Preberi več
Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja

Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.

Preberi več
Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti - iPROM - Novice

Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti

Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.

Preberi več
Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več
Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami - iPROM - Novice

Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami

V oktobrski izdaji Marketing magazina je o svojem življenju z blagovnimi znamkami spregovoril tudi vodja oddelka za iskalni marketing v iPROMu Anže Hribar.

Preberi več
iPROM je okrepil ekipo na področju upravljanja družbenih medijev in komuniciranja - iPROM - Novice

iPROM je okrepil ekipo na področju upravljanja družbenih medijev in komuniciranja

Družbi iPROM sta se v letošnjem letu pridružili Tjaša Pangeršič v oddelku za upravljanje družbenih medijev in Jasna Kofol v oddelku za komuniciranje.

Preberi več
iPROM Akademija 2021: Pot do učinkovitega oglaševanja - iPROM - Novice

iPROM Akademija 2021: Pot do učinkovitega oglaševanja

Na letošnji iPROM Akademiji smo se posvetili aktualnim trendom s področja digitalnega oglaševanja ter predstavili izkušnje in primere dobrih praks oglaševalcev. iPROMovi strokovnjaki so z udeleženci delili tudi uporabne smernice za učinkovito digitalno oglaševanje v novi resničnosti.

Preberi več
Shopper’s Mind Več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta vse pogosteje nakupuje prek spleta, konec leta pričakujemo ponovno povečanje - iPROM - Novice

Shopper’s Mind: Več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta vse pogosteje nakupuje prek spleta, konec leta pričakujemo ponovno povečanje

Po podatkih družb Valicon, iPROM in Ceneje.si bomo jeseni zabeležili povečano rast spletnega nakupovanja, predvsem v kategorijah moda, tehnika, kozmetika in hrana. Partnerji, ki so svoja znanja in izkušnje s področja spletne trgovine združili v sklopu projekta Shopper’s Mind, napovedujejo nadaljnji trend rasti spletne trgovine na račun vse bolj pogostih nakupov prek spleta. V zadnjem četrtletju leta bo po podatkih Potrošniškega monitorja skoraj tretjina Slovencev hrano in pijačo nakupovala prek spleta. Kako se spreminja nakupno vedenje spletnih potrošnikov v 2021, pa bo pokazala raziskava Shopper’s Mind 2021, ki jo je projektni konzorcij začel izvajati konec septembra.

Preberi več
iPROM nagrajen za najučinkovitejši digitalni projekt - iPROM Novice

iPROM nagrajen za najučinkovitejši digitalni projekt

iPROM je z digitalno oglaševalsko akcijo Podpiramo uresničitev vaših želja, ki jo je zasnoval z SKB banko in družbo Valicon, zmagal v kategoriji Najbolj učinkoviti digitalni projekti (Use of Data) največjega tekmovanja za digitalne projekte v Sloveniji WEBSI Spletni prvaki 2021.

Preberi več
K sodelovanju vabimo »front-end« razvijalca (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: K sodelovanju vabimo »front-end« razvijalca (m/ž)

Podjetje iPROM, pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje, širi razvojno ekipo in v svoje vrste vabi »front-end« razvijalca (m/ž).

Preberi več