Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami - iPROM - Novice

Anže Hribar za Marketing magazin o svojem življenju z znamkami

V oktobrski izdaji Marketing magazina je o svojem življenju z blagovnimi znamkami spregovoril tudi vodja oddelka za iskalni marketing v iPROMu Anže Hribar.

Preberi več
iPROM je okrepil ekipo na področju upravljanja družbenih medijev in komuniciranja - iPROM - Novice

iPROM je okrepil ekipo na področju upravljanja družbenih medijev in komuniciranja

Družbi iPROM sta se v letošnjem letu pridružili Tjaša Pangeršič v oddelku za upravljanje družbenih medijev in Jasna Kofol v oddelku za komuniciranje.

Preberi več
iPROM Akademija 2021: Pot do učinkovitega oglaševanja - iPROM - Novice

iPROM Akademija 2021: Pot do učinkovitega oglaševanja

Na letošnji iPROM Akademiji smo se posvetili aktualnim trendom s področja digitalnega oglaševanja ter predstavili izkušnje in primere dobrih praks oglaševalcev. iPROMovi strokovnjaki so z udeleženci delili tudi uporabne smernice za učinkovito digitalno oglaševanje v novi resničnosti.

Preberi več
Shopper’s Mind Več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta vse pogosteje nakupuje prek spleta, konec leta pričakujemo ponovno povečanje - iPROM - Novice

Shopper’s Mind: Več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta vse pogosteje nakupuje prek spleta, konec leta pričakujemo ponovno povečanje

Po podatkih družb Valicon, iPROM in Ceneje.si bomo jeseni zabeležili povečano rast spletnega nakupovanja, predvsem v kategorijah moda, tehnika, kozmetika in hrana. Partnerji, ki so svoja znanja in izkušnje s področja spletne trgovine združili v sklopu projekta Shopper’s Mind, napovedujejo nadaljnji trend rasti spletne trgovine na račun vse bolj pogostih nakupov prek spleta. V zadnjem četrtletju leta bo po podatkih Potrošniškega monitorja skoraj tretjina Slovencev hrano in pijačo nakupovala prek spleta. Kako se spreminja nakupno vedenje spletnih potrošnikov v 2021, pa bo pokazala raziskava Shopper’s Mind 2021, ki jo je projektni konzorcij začel izvajati konec septembra.

Preberi več
iPROM nagrajen za najučinkovitejši digitalni projekt - iPROM Novice

iPROM nagrajen za najučinkovitejši digitalni projekt

iPROM je z digitalno oglaševalsko akcijo Podpiramo uresničitev vaših želja, ki jo je zasnoval z SKB banko in družbo Valicon, zmagal v kategoriji Najbolj učinkoviti digitalni projekti (Use of Data) največjega tekmovanja za digitalne projekte v Sloveniji WEBSI Spletni prvaki 2021.

Preberi več
K sodelovanju vabimo »front-end« razvijalca (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: K sodelovanju vabimo »front-end« razvijalca (m/ž)

Podjetje iPROM, pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje, širi razvojno ekipo in v svoje vrste vabi »front-end« razvijalca (m/ž).

Preberi več
Zaposlimo JavaScript razvijalca (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo razvijalca v programskem jeziku JavaScript (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo razvijalca v programskem jeziku JavaScript.

Preberi več
Zaposlimo tržnika tehnoloških rešitev za digitalne medije (m/ž) - iPROM - Novice

RAZPIS ZA DELOVNO MESTO: Zaposlimo tržnika tehnoloških rešitev za digitalne medije (m/ž)

V razvojno ekipo iPROMa vabimo tržnika tehnoloških rešitev na področju programatičnega oglaševanja (M/Ž) s strastjo, zanimanjem in zanosom na področjih spletnih oglaševalskih tehnologij, programatičnega ekosistema in razvoja novih poslovnih modelov.

Preberi več
Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo vložki v digitalno oglaševanje presegli 100 milijonov letno - iPROM - Novice

Simon Cetin za DMS: Bližamo se mejniku, ko bodo vložki v digitalno oglaševanje presegli 100 milijonov letno

Ne preseneča, da naložbe v digitalno oglaševanje iz leta v leto rastejo, saj je val pospešene digitalizacije zajel tudi najbolj tradicionalne panoge. Po napovedih ustanovitelja in partnerja v iPROMu Simona Cetina leto 2021 že napoveduje nove digitalne premike. O tem, kako se slovenska podjetja pripravljajo nanje, piše tudi Društvo za marketing Slovenije.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja se povečuje - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Marketing magazin: Medijska potrošnja se povečuje

Nova raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji kaže, da je vsepovezan potrošnik, o katerem smo govorili že leta 2018, postal v letu 2021 še bolj povezan, še bolj digitalno pismen in še bolj aktiven uporabnik digitalnih medijev.

Preberi več